Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Planlegging av bursdag til jente

Gjest Gjest_Bursdag!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bursdag!

God aften.

Min kjæreste fyller 17 år i morgen, jeg er hjemme alene og har frihet til å gi hun en god bursdag vil jeg tro.

Men jeg aner virkelig ikke:

- Hva skal jeg finne på ?

Vel, jeg har tenkt på å kanskje leie en film, jeg har kjøpt 4 kubbelys, av typen stearin og har tenkt litt på rose/r.

Også noe mat. Jeg tror jeg bestiller pizza eller noe av den sorten, jeg klarer fint å lage noe mat, men vet ikke hva jeg skal lage.

Forslag mottas!

Bursdagsgave:

Den trenger jeg virkelig hjelp til. Til jul kjøpe jeg smykke på gullforretningen + undertøy av den sexy typen.

Hva ønsker en typisk jente seg?

Jeg vil ha det til en overkommelig pris, ikke at jeg ikke har økonomi til det, men jeg vet ikke hvor lenge forholdet varer, fra min side, men vil fortsatt at hun skal ha en fin bursdag og et fint minne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_bursdag!

hmm.. Jaok, men en bok kjøper ikke ikke til henne, jeg å hadde blitt glad for en bok, men tror ikke hun er typen til det.

Jeg legger en rose på sengen, jeg har en grise romantisk film, jeg har et par kubbelys litt overalt og har evnt mat og drikke.

Hun kommer fra 7timers vakt på jobben, så tenker at det ikke skal være for romantisk, i tilfellet hun er sliten ol.

Håper virkelig hun liker det..

Må finne en gave også da =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...