GoldenHymn90 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Siden jeg ikke fant noen bedre plass å plassere denne tråden, og siden det er til en søknad som har med et utenlandsk studieår å gjøre, synes jeg den passer best her (i forhold til resten av emnene). Dette spørsmålet er angående BCG og tuberkulose. Jeg ble født her i Norge, men mine foreldre er vietnamesiske. Jeg fikk da BCG en dag etter min fødsel, vil det si at jeg har tatt pirque eller en annen form for tuberkulose-test? For jeg leste at alle må ta en tuberkulose test som f.eks pirque før man får BCG, så jeg fikk den sannsynligvis den samme dagen som jeg fikk BGCn? Og jeg har en hevelse etter BCGn, vil det si at jeg er positiv testet? Takker for svar Endret 1. mars 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei. Jeg tviler sterk på at du fikk BCG vaksinen, EN dag, etter fødselen. Kanskje du har fått en dose immunoglobulin? Har foreldrene dine hatt Tuberkolose? Skrapetesten vil være "positivt," hvis du er vaksinert, fra før. vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå