Gå til innhold

en gutt på 15 år trenger hjelp

Anbefalte innlegg

hei

:D jeg spiller fotball er ganske rask og teknikk men slitter med på kampen jeg klare og spurte fra de andre på trening og finte dem men når jeg e på kampe så er jeg nervøs at jeg klare nesten ikke finte en som jeg vet er mye dårlige en meg og klare til og med ikke løpe fra han har dere noe tips som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem selv :p trur du må tenke og fokusere veldig på forhånd. Vet egentlig ikke noe mer du kan gjøre enn å tenke riktig.

Når du er 15 år, bør du egentlig kunne skrive bedre norsk altså... Er 15 år jeg også, tør ikke tippe norsk karakteren din! :whistle:

Lenke til kommentar
Hadde samme problem selv :p trur du må tenke og fokusere veldig på forhånd. Vet egentlig ikke noe mer du kan gjøre enn å tenke riktig.

Når du er 15 år, bør du egentlig kunne skrive bedre norsk altså... Er 15 år jeg også, tør ikke tippe norsk karakteren din! :whistle:

sorry jeg er ikke norsk har bare bodd i norge 3 år

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

også sporer vi ikke helt av her da. Jeg driver med høyde hopping og der sitter det mye i

hodet, tro meg. Når du kommer løpende hen og ser lista i høde med panna di og du skal over den så går det mye rart gjennom hodet. Jeg hadde lignende problem som deg en stund. På trening hoppa jeg veldig fint, men når jeg hoppa konkuranser spesielt med mye publikum som klappa i takt med at jeg løp o.s.v. så ble det bare rot og jeg rota det til. Nå tenker jeg alltid igjenom hoppet og har alltid tro på at jeg klarer det. Tenk at dette klarer du. Du må overbevise deg selv om at du er god nok. det hjalp for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...