blidogglad Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Må bare få sagt det. Albumet Back in black kom på forunderlig vis til meg og dama er jo bare fantastisk !!! Noen som har forslag til lignende musikk ? Endret 1. mars 2008 av blidogglad Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Et par lite konstruktive innlegg er fjernet. Forsøk å hold dere saklige. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Endret 1. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tenkte først dette var en dissetråd med tanke på at du skriver WHINEhouse istedenfor Winehouse som hun egentlig heter. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ville kanskje sjekket ut svart musikk fra 50- og 60-tallet, eks. produsert av Phil Spector. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 ...og av nyere dato er Duffy og Sharon Jones & The Dap-Kings verdt å undersøke. The Dap-Kings er for øvrig backingbandet til Amy også. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sjekk ut Al Green. Albumet "Call me" synes jeg var veldig bra. "Let's Stay Together" og "I'm Still in Love With You" skal visstnok være på samme nivå men dem har jeg ikke hørt noe særlig på. Her har du en forsmak: http://youtube.com/watch?v=W7jrh_A27Dk&feature=related Lenke til kommentar
blidogglad Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Tuuusen takk. Albumene er lastet ned og kjøres nå i bakgrunnen på pc-en imens jeg jobber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå