marga42 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Vell egentlig.. Så er det ditt valg om du lar han dra nedover med kameraten sin eller ikke.. Og vis du er en far så burde du nok ha litt erfaring om dette.. Faren min hadde aldri latt meg eller store broren min på 18 reise nedover alene.. Så dette trenger du egentlig ikke hjelp til.. Nå er jo storebroren din 18 år så nå gjør jo han som han vill. Men jeg trenger faktisk hjelp jo.. i huset her hjemme er det delte meninger. Faren mener at han må få lov til å dra. og jeg mener det motsatte. Derfor jeg spør her på forumet.. Men takk for stor respons her på forumet folkens. Fikk jo svar med engang i går.. det er ikke dårlig! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Åjaaaaaa.. xD Hva F*** Du er moren.. xD Nei.. Jeg trodde du var faren ass.. xD Unnskyld så mye.. Det er vell oftest sånn at mennene ikke lar barna dra et sted alene.. Men så har ikke jeg mor da.. Så vet ikke akkuratt så mye om det.. Men pappa gidder det aldri.. Men selfølgelig må jo Barnet ditt få lov.. Ellers blir han bare sur på dere osv.. Endret 1. mars 2008 av Knotten07 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Bloody beach.. Dit ville jeg aldri latt dem dra. Men det har vell kanskje noe med at media har ødelagt mye av tankene rundt stedet. Jeg var der i to uker, midt i mediestormen. Så ikke en eneste slosskamp. Ikke en krangel engang. Bare tusenvis av lykkelige og kjekke folk, som ville ha en fantastisk ferie. Og som var utrolig vennlige med alle. De personene vi så i mediene er en blanding av trøbbelskapere og svært uheldige folk. Endret 1. mars 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvor i sydenland skal han ta turen ?Noen plasser er kjent for ville fester og alkohol til langt på natt. Jeg tror de fleste drikker litt når de er i syden De har tenkt på Gran Canaria eller Rhodos Jeg stemmer for Rhodos. hehe. Har vært der et par ganger som fjortis sammen med foreldre:D Fin plass, og ikke fult såå partyplass som mange andre øyer. Venninna mi var der i fjor. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg dro til syden i fjor sommer, Malta for å være presis. Er selv 16 år gammel og både mamma og pappa var veldig skreptiske da en kamerat av meg (akkurat fylt nitten) spurte om det var greit at jeg ble med. Fikk til slutt lov men var nødt til å kontakte en av dem HVER kveld gjennom hele ferien og si hva vi gjorde og hvor vi var. Jeg drakk litt alkohol men var snakk om små mengder. Det å ligge på stranda hele dagen og sløve er mye deiligere. Tror kanskje sønnen din har noen av de samme tankene hvis han er en moden og anstendig gutt Endret 2. mars 2008 av AndersdD Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg hadde nok ikke latt mine framtidige unger dra før de var 18. Eller snart 18 år. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg hadde nok ikke latt mine framtidige unger dra før de var 18. Eller snart 18 år. Ja riktig.. xD Eller før dem har vist seg at de klarer å passe på seg selv.. Uten å gjøre noe dritt eller kødd på turen og havne i trøbbel med Politiet. xD Lenke til kommentar
marga42 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg hadde nok ikke latt mine framtidige unger dra før de var 18. Eller snart 18 år. Ja riktig.. xD Eller før dem har vist seg at de klarer å passe på seg selv.. Uten å gjøre noe dritt eller kødd på turen og havne i trøbbel med Politiet. xD Han har aldri vært i trøbbel med politiet. Han har så å si aldri gjort noe galt. Alltid vært en stille og rolig guttunge. Han var på en tur for 3 uker siden til danmark med sin kompis. men det var bare i 2 dager. Etter alt jeg vet så gikk det vist bra. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg ville ikke latt min sønn dra uten å være sammen med ansvarlige voksne. Hadde ikke brydd meg om han hadde hatt toppkarakter i alle fag og gått presteskolen. 16år og fylleturer i syden hører ikke sammen etter min mening. Dersom det er greit for trådstarter at guttungen din på 16 raver rundt drittings i syden så send ham ned. Hvis ikke så hold ham hjemme. Lenke til kommentar
marga42 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg ville ikke latt min sønn dra uten å være sammen med ansvarlige voksne. Hadde ikke brydd meg om han hadde hatt toppkarakter i alle fag og gått presteskolen. 16år og fylleturer i syden hører ikke sammen etter min mening. Dersom det er greit for trådstarter at guttungen din på 16 raver rundt drittings i syden så send ham ned. Hvis ikke så hold ham hjemme. Seffølgelig så er det ikke greit for meg at han raver rundt drita full.. De hadde jeg ikke akseptert her i norge heller. Men snakket med apollo i dag. de hadde vis en ordning i visse land der gjestene fikk "verter" som passet litt på dem da. Og jeg tviler sterkt på at han hadde fløye rundt drita full nedi der... kanskje tatt seg noen pils og shots ja. men ikke stort mer. . Skal snakke litt mer med faren hans i kveld å se hva vi kommer fram til. Lenke til kommentar
marga42 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Etter en lang prat med hans far i går kveld så har vi bestemt oss for å la han dra. Så lenge han ringer oss vær dagtid og kveldstid så vi får høre åssen han har det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Klokt valg.. Så lenge sønnen din og vennen ikke er noen skikkelig fyllefolk så ser jeg ikke problemet. Enkle regler som det å ringe hver kveld er et greit tiltak du kan bruke. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg vlle latt sønnen din dra. jeg vet du allerede har gitt ham lov. Det med at han skal ringe 2 ganger daglig så gir jo det en trygghetsfølelse. Ja han kommer til å drike å bli ute seint. Men av hva jeg har lest virker det som om han kan ta vare på seg selv. jeg er selv 16 og jeg skal være med familien til en kompiss til Barcelna i sommer. Vi kommer jo til å stikke på byen, men vi tenker jo også konsekvenser før vi kommer til å gjøre no. Det jeg hadde å si:) Lenke til kommentar
marga42 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Takk for hygelige svar og håper dere andre støtter min avgjørelse! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du har gjort et riktig valg Marga42, vi støtter deg all the way! Lenke til kommentar
marga42 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Det er godt å høre. Men jeg takker for alle gode svar fra gamle og unge!. Veldi kjekt å ha et forum man kan spørre om alt på syns jeg. :!: Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) asdasda Endret 5. juli 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
anders! Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Takk for hygelige svar og håper dere andre støtter min avgjørelse! Du valgte den samme løsningen som foreldrene mine Da jeg dro tenkte jeg hele tiden: Greier jeg dette bra og ikke slår meg helt løs får jeg sikkert dra en gang til senere i livet. Det holdt meg borte fra det meste av alkoholen og festingen Lenke til kommentar
marga42 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Huff, jeg gruer meg til den dagen mitt barn kommer med samme forespørsel. SKjønner jeg godt. hehe Takk for hygelige svar og håper dere andre støtter min avgjørelse! Du valgte den samme løsningen som foreldrene mine Da jeg dro tenkte jeg hele tiden: Greier jeg dette bra og ikke slår meg helt løs får jeg sikkert dra en gang til senere i livet. Det holdt meg borte fra det meste av alkoholen og festingen Det er morro å høre. Håper bare han holder seg unna det meste av festingen også. men åssen er det der nede? Kan alle bare gå inn på en bar å drikke seg fulle ? Lenke til kommentar
anders! Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvis det er et utested som har rykte på seg for å være et "bra" festested tror jeg nok de er rimelig strenge på aldersgrensen for å komme inn, nå vet ikke jeg hvordan sønnen din ser ut men er han 16 så tviler jeg sterkt på at han kommer inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå