Angeleno Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Må si at jeg har sett meg grundig lei på å bli tilsendt Menighetsbladet hele tiden. Er ikke det propaganda? Om Human-Etisk Forbund hadde sendt ut en liten versjon av Fri Tanke til enhver. Da hadde KrF og gutta reagert, hadde de ikke? Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 fortell dem at du ikke vil ha det da Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 fortell dem at du ikke vil ha det da Skjønner du ikke hvor jeg vil hen? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Spam lever i beste velgående, selv i analog form! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Svineriet blir levert til samtlige husstander, uavhengig av Nei til reklame-klistermerker såvidt jeg kan forstå. Eneste som hjelper er å skrive på postkassa at du ikke vil ha jesuspropaganda Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Legg det i en konvolutt uten frimerke og avsender og returner til adressaten. Lenke til kommentar
Strappado Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Svineriet blir levert til samtlige husstander, uavhengig av Nei til reklame-klistermerker såvidt jeg kan forstå. Ja, jeg pleier å få det selv. Vet ikke om hver eneste menighet gjør det. Men det er ikke bare menighetsbladet, det er også en eller annen Oslo Øst/Groruddalen avis som også kommer. Det er ikke slik at jeg irriterer meg voldsomt over disse to, men det er jo interessant at de driter i klistermerkene. Videre er det, som trådstarter er inne på, spørsmål om hvor glade kristne med "Nei til reklame"-klistermerke hadde vært for å få Fri Tanke i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå