ecko Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) jeg bruker firefox, og selvølgelig så bruker jeg tabber/faner elelr hva i helvette det ellers heter, er litt irritert nå, og det virker som det har skjedd noe med youtube i det siste. hvis jeg åpner youtube i en ny fane/tabb og går i en annen fane/tabb så slutter filmen å spille, sykt irriterende når jeg hører på musikk derfra. hvorfor skjer det og hva kan gjøres. edit: så på itunes nå og filmen stoppet, så det må være noe med at man må ha det vinduet øverst. edit2: jeg blar bare ned på siden så stopper filmen, jævla drittsystem Endret 29. februar 2008 av ecko Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Dette er nok sannsynligvis meningen, får ikke sjekket her fordi youtubeavspilling ikke virker med meg. Funker det dersom du åpner youtube-siden i et seperat vindu, og fortsetter browsingen med faner i et annet vindu da? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Dette er nok sannsynligvis meningen, får ikke sjekket her fordi youtubeavspilling ikke virker med meg. Funker det dersom du åpner youtube-siden i et seperat vindu, og fortsetter browsingen med faner i et annet vindu da? nå spiller filmen uansett hva jeg gjør, jeg fatter ingenting. kanskje de innså at det var et dårlig system. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hos meg speler filmen vidare i Internet Explorer, Firefox og Opera uansett kva eg gjer. Åpne ny fane, legge ned programmet, skifte program osv... Kan det være noko med din versjon av FF? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå