Marius_J Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei.. jeg og en kompis prøver å skal spille cod4 sammen online.. Men får det ikke til. Får ikke invite`a verandre. Klarer å finne nicket hans. men stopper der. Klarer ikke koble til eller no.. Heller ikke party invite, selv om jeg ikke vet helt hva det er.. Håper noen kan komme med rask hjelp mvh marius Lenke til kommentar
avRack Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Reknar med dere har kjøpt spillet ? Det gjekk å spela med uoriginalt spel over nettet før den siste patchen kom 1.februar. Så nå må du har originalversjon dersom du skal spela over nettet, sjølv berre mot kameraten din. Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 begge har original, og begge på ps3 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Uoriginale PS3-spill...? Er det noe jeg har gått glipp av her? Til trådstarter: Dersom den ene av dere har Europeisk versjon og den andre har Amerikansk så har det lenge vært vanskelig/umulig å spille med hverandre, men jeg mente det skulle vært fikset med nyeste patch.. Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 begge er kjøpt på spaceworld i bodø..:\ skjønner ingenting, er det noen instillinger noen plass? Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 kommer bare opp unable to connect? kan gå å spille på "find gsme" uten problemer! Anyone plz! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Høres ut som om en av dere har nettverksproblemer av en eller annen sort, men jeg er ingen ekspert altså... Lenke til kommentar
hfarberg Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg synes også dette høres ut som router-problemer. Sjekk innstillingene på routern/modemet ditt, og åpne opp de nødvendige portene (jeg vet ikke hvilke de er, men det gjør sikkert google) Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 ok. Får prøve det.. men går det ikke an å spille ranked match eller noe sånt?og velge server.. Alle er jo sykt go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå