Hayate Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har prøvd å klokke den opp til 2.8Ghz, men maskinen starter normalt, så plutselig kommer det opp sikkerhetmodus der det står du kan gå inn i "Safe Mode" eller starte maskinen på "vanlig måte". Jeg trykker på "Start på vanlig måte" men akkuratt da henger pcen seg opp og vil ikke videre. Tror dette har noe med Core Voltage, er det mulig å endre dette litt høyere i bios? eventuelt hvordan? Har kjørt Prime 95 i 2 timer uten noen problemer, og cpuen ligger på 54grader. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Mulig å stille cpu-volt i bios ja. Kan hende kortet kaller det CVolt da(Tok meg og en kompis 20min før vi forstod en dritt av hva CVolt stod for x> ) Men er det ikke P4 som er så villige til å overklokke da? Eller er ja bare litt for trøtt til å svare på forumposter så tidlig..? Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Vet du hvor i biosen denne Cvolt ligger? Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har ikke peiling siden jeg ikke vet hvilket hk du har :-/ Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har Asus - P4V8X-X Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Da finner du det vel under samme submeny der du setter FSB osv hvis jeg husker rett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå