Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uerfaren med damer

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et problem som ja egentlig er ganske stort for meg.

Lurer på litt råd rundt det.

Altså saken er jeg er 23 år nå jeg har veldig lite erfaring med damer

aldri vært i noe forhold og tja all kontakt med damer strekker seg til

litt fylleklining og sånt.

Jeg vil hevde jeg er en helt normalt utesende person, det er ikke det, men det har liksom blitt en ond sirkel det her da, dess eldre jeg blir dess verre blir det igrunn

og jeg vil ikke ha livet som det her egentlig selv om jeg ikke går å

føler for dame hver dag (det man aldri har hatt vet man heller ikke hvordan det er å

miste) føler det litt sånn i grunn.

Jeg fungerer bra sosialt og har mange gode venner og venninder, men ingen jeg snakker med dette her om da. Så kommer saken hva skal jeg gjøre`?

Det er også en jente i mitt studie jeg la meg facinerere og hun har vist interesse for meg også.Jeg har tenkt på å be henne med på ting, men dette har jeg hittil ikke tort fordi jeg føler meg for redd

og flau, ikke til å ta med på kino, men det å eventuelt skulle komme etterpå og at det ville ikke bli særlig romantisk med en novise som meg.

Alternativ to er for meg å skaffe meg en nettdame, en dame jeg kan skaffe meg litt

erfaringer med, en som ikke kjenner meg og ikke kjenner noen i min krets. kanskje er dette ikke helt riktig løsning, men hmm heller stadig mer til denne teorien enn den første.

Uansett er dette ting jeg ikke akter å leve med så mye lenger, altså jeg skal ikke få

en slutt på mitt liv , men denne hemskoen her.

Jeg spør derefor dere mennesker på forum om dere har noen tips, råd til hva jeg

bør gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...