Gavekort Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Vurderer å flytte til null nå jeg. Noen gode tips fra dere erfarne? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Vurderer å flytte til null nå jeg. Noen gode tips fra dere erfarne? Få deg intercepter asap. Aldri noe gøy å jumpe igjennom en gate rett inn i en boble. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Så jeg burde kun fly interceptere? Jeg kan basic taktikker til hvordan man unngår bubbles, slik som å ikke warpe direkte til gates, og sjekke dscan. Men deep null er vel nokså dødt, sett i motsetning til tunnelene som går til null/low Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Ikke kun, men det er jo veldig fint å ha det om du skal flytte deg litt rundt mellom steder. Veldig kjekt å slippe å måtte tenke på bobler. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Gotcha! Har litt lyst til å bli en lawless lone walker. Få meg et beefy skip til solo-PvP, cruise rundt i nullsec og prøve å skaffe meg nok cash før jeg blir ganket av en fleet. Edit: Har ca 1B ISK jeg har spart opp til nullsec, så om noen har forslag til hvordan jeg best kan bruke disse pengene så tar jeg gjerne imot tips. Endret 31. august 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Gotcha! Har litt lyst til å bli en lawless lone walker. Få meg et beefy skip til solo-PvP, cruise rundt i nullsec og prøve å skaffe meg nok cash før jeg blir ganket av en fleet. Edit: Har ca 1B ISK jeg har spart opp til nullsec, så om noen har forslag til hvordan jeg best kan bruke disse pengene så tar jeg gjerne imot tips. Hadde du tenkt å flytte til NPC null, eller bli den av en allianse som har sov der? Solopvp med litt muskler har jeg egentlig ikke så mye erfaring med, flyr stort sett faction frigs eller t2 frigs for faction warfare, ellers fleets i null. Testet litt solo med en Moa i null, har ikke gått sånn kjempe bra, men kan sikkert poste fit'en her senere i kveld. Ellers er det store muligheter for å tjene isk i null da. Ratting, men gjelder å følge med, kan fort bli hotdroppa. Endret 31. august 2015 av PatSharpX Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Har søkt meg inn i TEST (Dreddit), så hvis jeg blir med de så blir det sov. Hvis ikke så stikker jeg til der det er minst folk. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Har søkt meg inn i TEST (Dreddit), så hvis jeg blir med de så blir det sov. Hvis ikke så stikker jeg til der det er minst folk. Satser på at du kommer inn der da, for jeg er med i TEST jeg også. Du kan kontakte meg ingame så kan jeg bistå om du lurer på noe. IGN er Patrick von Matterhorn Er dog ikke så aktiv fortiden, men men. Endret 31. august 2015 av PatSharpX Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Kult. Det var jeg ikke klar over. Skal hive deg på kontaktlista om jeg kommer inn. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hva koster EVE i mnd nå etter betalings endringen? Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Koster litt mer siden vi betaler i euro i stedet for dollar, men dollarkursen er jo snart likke høy som eurokursen så det er ikke så stor forskjell. 1 mo €14.95/mo 3 mo €12.95/mo 6 mo €11.95/mo 12 mo €10.95/mo Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Er dette med moms påslaget? Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Prisen er den samme som før, er bare valutaen som er endret, det står 'vat included' også. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Søknaden til Dreddit ble godkjent. Dette blir moro. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Søknaden til Dreddit ble godkjent. Dette blir moro. Nice! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Jepp. Venter bare på at jeg skal få godkjent søknaden min in-game, så er jeg medlem av "The Big Boys". Aner ikke hva som venter meg, og hva i huleste jeg skal gjøre med min Charon. Selge? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Aner ikke hva som venter meg, og hva i huleste jeg skal gjøre med min Charon. Selge? Ja, eller flytt den til en alt karakter kanskje. Har nok ikke så mye bruk for den i null vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Nope. Tror ikke jeg vil fly en Charon i noe annet enn highsec. Gidder forøvrig ikke alts, med mindre jeg blir så filthy rich at jeg kan plexe meg til en alt. Edit: Fet propaganda ihvertfall Endret 7. september 2015 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) TEST kan det med propaganda (og local spam) Ligger en del her: http://dredditisrecruiting.com Endret 7. september 2015 av PatSharpX Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hva driver test med for tiden da? Btw; det hadde vært kult om alle norske joinet norge.no kanalen når de spiller eve. Kjekt med litt småprat på norsk en gang i blant Alltids noen som er villig til å hjelpe folk som nettop har startet og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå