Zetheus Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Takker for det, hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Rekner med at det ikke bare er jeg som har fått mail om griskheten til den norske stat? http://i.imgur.com/QG8wkdz.png Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg har ikke fått noe slik. Lurer på om jeg teller som en UK subscriber. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Rekner med at det ikke bare er jeg som har fått mail om griskheten til den norske stat? http://i.imgur.com/QG8wkdz.png Fikk den jeg også. Lunkent as! Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Er det virkelig slik at MMO abonnement er momsbelagt? Dette høres rett og slett litt sleipt ut. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Det er surt, men ærlig talt så gir det mer mening enn at det skal være unntatt moms. 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Så vidt jeg veit så har ikke en gang CCP kontor i Norge, så hvorfor de skal betale moms må gudene vite. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 At AS Norge skal blandet seg inn i den handelen der er ganske spess. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Tipper en eller annen instans/departement/etat/avdeling tok kontakt med CCP og truet dem med å stenge dem ute av Norge om de ikke betalte moms. Så nå blir vel det 25% dyrere å spille Eve? Ikke at det var så veldig billig fra før... Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Det blir i praksis enda dyrere fordi vi skal betale i euro fra nå av. Lenke til kommentar
40mm Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 ETCs er da fortsatt momsfritt å bruke ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 ETCs er da fortsatt momsfritt å bruke ? ETC? Lenke til kommentar
42 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 ETCs er da fortsatt momsfritt å bruke ? ETC? EVE Time Codes Eksempel 1 Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 ETCs er da fortsatt momsfritt å bruke ? ETC? EVE Time Codes Eksempel Takk for det! Glemte at ETC fortsatt er i salg! Blir ca 125,- per måned med dagens eurokurs for de da. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg pleier å kjøpe to års abonnement, kan jeg bruke time codes til det, eller må jeg betale hver måned? Og når jeg kjøpte for to år så fikk jeg jo rabatt, så spørs om det blir så mye billigere å bruke time codes da. Lenke til kommentar
oysteinah Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 heisanhar spillt eve 2 måner no og begynner å like de. har fokusert på mining og industrial, men skulle gjerne a skytet litt også innimellom når man kjeder seg litt . å lære opp begge greiene tar en del tid har eg forstått. har lest at de går ann å kjøpe en account for å så føre denne characteren over på min egen.er de noen som har en god konto( +- 30M SP) som vil slutte med eve.ønsker helst en som er spesialisert seg på combat. helst caldari ? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Må si jeg savner EVE, prøvde meg i et par mnd i vinter, men følte jeg alltid kom til å ligge for langt bak alle andre mtp. skillpoints. Lenke til kommentar
oysteinah Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 nettop de som er mitt problem akkurat no, prøver å mine/ mission når eg kan sammen med noen i corp eg er i, men så er de selfølgelig i krig med en corp med 3 members som flyger rundt med jackdaw`s = dau procurer og når vi samler oss for å hevne de rustna vraka som flyge rundt så er dem over alle hauer Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Miner dere i highsec? Hvis dere følger med i local og ser at det kommer ett wartarget inn kan dere prøve å baite dem da, evt bare reshippe asap Det kreves egentlig ikke så mye SP for å drive med PVP, men det er jo så klart fint med t2 guns og tank da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå