Lindeberg Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Jeg kjenner godt til følelsen av å "må ha skill x, y, z NÅ". Ang. mining, så er det liten vits i å gå til lowsec/nullsec med mindre det gir deg tilgang til Rorqual-boosts eller at de er en del av en nullsec-allianse med stations med refining-upgrades. Såklart dersom du ikke er i områder som "går tom" for asteroids. Hvis du sjekker http://ore.cerlestes.de/#site:ore så ser du at det bare er Hedbergite som ligger noe særlig høyere i verdi enn scordite/pyro/plagioclase Endret 12. januar 2015 av Lindeberg Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kom inn i et nytt corp forrige dag.... Corpleder ga meg en ferdig rigget Retriver, så eneste jeg kan gjøre nå er å få skills for stripminer2 og crystals... Vi har også en POS der han har en alt som står og booster oss som miner... Gikk fra 169sec til 114sec pr cycle ved at jeg joinet hans fleet Ser at Isk nå kommer på løpende bånd ... Sitter og ser netflix samtidig som jeg henter ut stein.... mangler bare en god øl i tillegg nå . Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg får så mye gratis stuff kastet etter meg av corp at jeg får dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Sitter og ser netflix samtidig som jeg henter ut stein.... mangler bare en god øl i tillegg nå . Ikke så ille det der. Jeg har mining alt som miner mens jeg driver med pvp i null eller faction warfare i lowsec Eller om man bare er sliten å ikke keen på å gjøre så mye, så er netflix genialt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg får så mye gratis stuff kastet etter meg av corp at jeg får dårlig samvittighet. Mange corps har så mye ISK at de ikke vet hva de skal bruke alt til. Mulig det er derfor du får alt mulig kastet etter deg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Mange corps har så mye ISK at de ikke vet hva de skal bruke alt til. Mulig det er derfor du får alt mulig kastet etter deg. Det stemmer ganske godt. Vi får se hvor rike vi er etter innkjøp av POS nr.2. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Jeg får så mye gratis stuff kastet etter meg av corp at jeg får dårlig samvittighet. Mange corps har så mye ISK at de ikke vet hva de skal bruke alt til. Mulig det er derfor du får alt mulig kastet etter deg. Eller PL som kaster Supers på oss Endret 15. januar 2015 av PatSharpX Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 http://www.reddit.com/r/Eve/comments/2shois/why_do_some_people_get_so_aggressive/ Justice! Sjekk bounty på han fyren nå. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Haha, rått! Så tråden før i dag, håpet at det skulle ende noe som det der. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hei, rimelig noobete casualspiller her. Er det noen norske corp oppe å går? Er ferdig med de 5 introoppdragene og lurer litt på hva jeg skal. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Join en corp som du sier. Eve er ikke mer moro enn du lager selv, og er ganske overveldende for en noob. Vil anbefale å bli med i en litt liten corp, slik at du får litt mer oppmerksomhet fra de som har erfaring og få deg litt mentoring. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 spørs litt hva du ønsker å gjøre og... pvp, pve, mining, exploring osv.... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hei, rimelig noobete casualspiller her. Er det noen norske corp oppe å går? Er ferdig med de 5 introoppdragene og lurer litt på hva jeg skal. Finnes litt norske corps ja. Join chat kanalen Norge.no å sjekk der, bare å prate med folk også. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Absolutt, takk! Det er utrolig mye å forholde seg til, nesten så det blir for mye Eve virker utrolig spennende, og community har sålangt virket kjempebra, det virker som om de fleste veteranene vil ha flest mulig nye spillere og jeg ser utrolig mange artikler, podcaster, YT videoer og blogger om det å spille de første ukene. 1 Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Prøvde i mange dager å få kontakt i Norge.no kanalen, men det ga jeg opp..... null respons, enda det var fra 30-40 stk i kanalen.... Så joinet et EU-basert corp hvor jeg får god oppfølging, og har ennå tilgode å ikke få svar på det jeg lurer på... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Tok ikke lange tiden igår kveld. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Det er vel litt opp og ned. Kommer jo an på om folk følger med eller ikke. Sånne kanaler er det jo fort gjort å slå av blinkingen på, siden det strengt tatt ikke er så viktig info/prat som er der vs corp/alliance og fleet rommene. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Det er vel litt opp og ned. Kommer jo an på om folk følger med eller ikke. Sånne kanaler er det jo fort gjort å slå av blinkingen på, siden det strengt tatt ikke er så viktig info/prat som er der vs corp/alliance og fleet rommene. Antagelig.... fikk kontakt med 1 pers. i et norsk corp tilslutt, men fikk høre at jeg hadde for lite SP, kom tilbake når jeg har 3mill..... jaja....om mange måneder...lol Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Vet ikke om det er så mange norske corps som er newbie-friendly. Men det er en del store corps som er det. Mest kjent er vel Bravenewbies. Det er en bra gjeng som har skikkelig opplegg for nye spillere. http://www.reddit.com/r/Bravenewbies/ Endret 21. januar 2015 av PatSharpX Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) http://www.reddit.com/r/Eve/comments/2t7zun/a_corp_theft/ Dette var nesten en litt trist og hjerteskjærende historie. Det er en påminnelse om at det er mye ondskap i EVE-universet. Endret 22. januar 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå