eindude Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Syns det eneste "strenge" der va kravet om at du måtte få klarering for å kunne drive med pvp jeg. Ser at jeg ikke er velkommen der hvertfall siden jeg har vært pirat å har dem truffet oss i null er vi def "røde" Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det bare virker spesielt å si at alle som har vært pirater ikke kan bli medlemmer. Jeg vil anslå at en stor andel av de bedre PVP-spillerne i EVE på et eller annet tidspunkt har blitt flagget av Concord for sin spilling. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det bare virker spesielt å si at alle som har vært pirater ikke kan bli medlemmer. Jeg vil anslå at en stor andel av de bedre PVP-spillerne i EVE på et eller annet tidspunkt har blitt flagget av Concord for sin spilling. Dem har vel poppa meg et par ganger men da har jeg glemt meg ut etter ca 40-50 hopp igjennom low sec og glemt ut å se at jeg faktisk enda ef i low eller null. Er ikke pirat bare fordi du har blitt concordokken et par ganger Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Dem har vel poppa meg et par ganger men da har jeg glemt meg ut etter ca 40-50 hopp igjennom low sec og glemt ut å se at jeg faktisk enda ef i low eller null. Er ikke pirat bare fordi du har blitt concordokken et par ganger Nå var det flagging jeg snakket om,og ikke popping. Man blir flagget av Concord i low-sec også. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Nå var det flagging jeg snakket om,og ikke popping. Man blir flagget av Concord i low-sec også. Slik ja. Skjer jo hele tiden det Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Krav: - Ren EVE-vandel(ish), altså ikke-pirat eller scammer. Moralens voktere med andre ord Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Moralens voktere med andre ord Hehe. Det bare virker spesielt å si at alle som har vært pirater ikke kan bli medlemmer. Jeg vil anslå at en stor andel av de bedre PVP-spillerne i EVE på et eller annet tidspunkt har blitt flagget av Concord for sin spilling. CVA kom seg rimelig langt i The Alliance Tournament XI. Ikke mye piratvirksomhet på de. At de, "Providence," PvP'er i low sec er en ting, men det er kun mot rødmerkede (fiendtlig innstilte) eller folk som angriper. Gode PvP'ere er de, og har ikke akkurat blitt dårligere etter å ha samarbeidet med Rooks and Kings. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 CVA kom seg rimelig langt i The Alliance Tournament XI. Ikke mye piratvirksomhet på de. At de, "Providence," PvP'er i low sec er en ting, men det er kun mot rødmerkede (fiendtlig innstilte) eller folk som angriper. Gode PvP'ere er de, og har ikke akkurat blitt dårligere etter å ha samarbeidet med Rooks and Kings. Finnes masse gode PvPere som ikke driver piratvirksomhet, men mange av dem har drevet med piratvirksomhet på et eller annet tidspunkt. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Den KOS-lista til CVA må være et mareritt å vedlikeholde Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Noen som kan anbefale et norsk corp der dem trenger en som ønker å mine, bygge ++. gjerne i nullsec ved en pos eller lignende Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 30-dagers trial i forbindelse med Alliance Tournament, gyldig kun kort tid: https://secure.eveonline.com/ATXITrial/ Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Noen som har en utvidet trial å gi bort? Føler 14 dager ikke er mye å jobbe med når man skal sette seg ned å bli kjent med Eve. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 21 dagers buddy invite: https://secure.eveonline.com/trial/?invc=34a3a1dc-77f1-4d5f-bce1-953eee377531&action=buddy Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ny stor patch planlagt 19. november Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Er farlig å være i krig. Sitter på en stasjon og ingen i min corp er tilgjengelig for fleet. De driver å scouter systemet med alts. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Da er det patchdag i morgen folkens. Ganske mange spennende endringer. (sett en lang skill ) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Så "EVE Online Starter Pack" var på salg på steam. Så tenkte å teste det. Aldri spilt det før, men virker fett. Sett noen starter guides osv på youtube. Men har dere noe tips for does and donts i starten? Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Som ny eve spiller i starten, vil jeg anbefale å skaffe en booster som heter : Prototype Cerebal Accelerator. Det denne gjør er at du får 9+ på alle "attributes", men denne boosteren vil forsvinne når det har gått 14 dager (gjelder bare for spillere som har hatt mindre enn 14 dager spilletid i eve). Med denne boosteren vil det gå noe raskere å trene på skills du må ha, og du vil komme raskere i gang. Men bakdelen er at den kanskje er noe dyr for en vesentlig ny spiller (den koster rundt 235mil). I begynnelsen ville jeg startet med å trene på "basic" skills som gjelder for alle typer skip og spilletype du velger. (du kan følge guider som denne: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=1752671) Ellers anbefaler jeg at du velger en "faction", om der er Caldari, Amarr, Gallente eller Minmatar, som du synest er interessant og har kule skip Og at du setter deg litt inn i hva bonus du får med de forskjellige rasene, feks Caldari = shield & missiles, Gallente = Drones & armor, og trener på skills deretter, her er den nye funksjonen "ISIS" bra å følge for nybegynnere Og vist du bestemmer deg får å kjøpe plex, må du aldri frakte denne noen sted, da blir du skutt med en gang. Endret 30. november 2013 av Jaukim 1 Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Har spilt EVE av og på i et år nå, og har vært medlem av et high-sec corperation. Har vært med på en del low-sec roams, men føler ting går veldig tregt i dette corperationet. Spesielt siden vi alltid er war-decced, og da nesten ikke får lov til å gjøre noe. Jeg har lyst til å se den andre siden av EVE, og lære PvP. Kunne tenke meg å spille som pirat, eller være medlem i et low-sec/null-sec corp som gjør mye PvP. Er det noen her som kunne tenke seg å invitere en delvis n00b, med rundt 15m skillpoints? Endret 4. desember 2013 av -CerN- 1 Lenke til kommentar
42 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Har spilt EVE av og på i et år nå, og har vært medlem av et high-sec corperation. Har vært med på en del low-sec roams, men føler ting går veldig tregt i dette corperationet. Spesielt siden vi alltid er war-decced, og da nesten ikke får lov til å gjøre noe. Jeg har lyst til å se den andre siden av EVE, og lære PvP. Kunne tenke meg å spille som pirat, eller være medlem i et low-sec/null-sec corp som gjør mye PvP. Er det noen her som kunne tenke seg å invitere en delvis n00b, med rundt 15m skillpoints? Har 16m skillpoints selv og er med i Shadows of The Requiem som er en del av The Unthinkables alliansen. Vi har hovedkvarter i nullsec og det er som oftest fleets å joine Bare å trykke "find fleets" og joine noe som ser lovende ut. Rapid Ellecon heter jeg in-game Send meg en melding en gang du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå