Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven så lett reddit sin alliance er å drepe. Altså "test please ignore".. Dem suger rett og slett. Hvordan dem klarer å ha sitt eget område forstår ihvertfall ikke jeg.

pga. de 5-6 tusen de har i sin allianse, og de ca 20 000 blue de har.. :p kan være talla mine er litt utdatert, men det er vel ca rett...

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som er villige til å hjelpe meg å betale for enda en mnd med gametime? Når jeg får mer penger ingame seinere kan jeg godt betale tilbake og sånt såklart - men går snart ut, og trenger mer gametime :p

Uhm, nei :p

Så glad jeg ble når jeg så "svar" ikon øverst, så var det bare du som sa nei.. :p

Lenke til kommentar

Så glad jeg ble når jeg så "svar" ikon øverst, så var det bare du som sa nei.. :p

Haha, sorry ;) Du har sikkert rent mel i posen, men man kan aldri si aldri på internett.

Jeg som håpet mine 3000 innlegg og vært her siden 2007 ville hjelpe på saken :p men neida, forstår jo det godt. EVE er jo gjerne slik.

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som er villige til å hjelpe meg å betale for enda en mnd med gametime? Når jeg får mer penger ingame seinere kan jeg godt betale tilbake og sånt såklart - men går snart ut, og trenger mer gametime :p

Kan fikse deg opp med cash til plex om du har noe collateral å komme opp med.

Lenke til kommentar
Og forresten, finnes det noen drone boats å eskalere til etter Ishtar og Dominix? Vindicator er Mega-hull, Kronos er Mega-hull...

Amarr recons? Er snakk om at man skal utvide med flere Amarr drone ships, så kanskje noe å trene mot om man er glad i drones.

Lenke til kommentar

Kan fikse deg opp med cash til plex om du har noe collateral å komme opp med.

Hadde jo vært jævlig snilt det ;) men, hvis angående colleteral du tenker på skip etc jeg har som kan være det samme i verdi, så har jeg kun en retriever, en rupture, samt en wreathe - så har jeg en tornado også. Har forsåvidt 117 mil ca da...Så med andre ord tror jeg ikke at jeg har noen skip av verdi...Om det ikke er noe annet du mener da.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Nå har jeg en Ishtar, da :) Jeg mente skip som var større eller bedre, mål jeg kunne sikte mot, men det er vel kun carriers etter Dominixen. Æsj.

Om du skal ha droneskip til PVE så kan du bruke en Gila istedet for Ishtar, eller en Rattlesnake istedet for Dominix. Du kan få relativt brutale shieldtanks til de skipene i forhold til Gallenteskipene som er designa for Armortanking. De koster noe mer enn Gallenteskipene dog. Om du har gode skills og grei factionfit så vil jeg tro det er omtrent umulig å dø i en passive Rattlesnake i level4 missions, uansett om du aggroer bortimot alt.

Denne her tok drøyt mye abuse for å greie å drepe f.eks (og den var ikke factionfitta engang) =)

http://eve-kill.net/...&kll_id=9815518

Om du bare skal gjøre missions fort som fy så er aktiv shieldtanka Vindicator eller Machariel det absolutt raskeste. Jeg satte sammen en Vindicator til ca 2 bill for ca et halvt år siden bare for å slå ihjel litt dødtid mens jeg bytta corp. Enkelte missions var noe "hårete" mtp den dårlige (og ikke cap-stabile) tanken, men fy og fy for et tempo den skyter ned missionrats med.

Endret av Slaktoid
Lenke til kommentar

Om du skal ha droneskip til PVE så kan du bruke en Gila istedet for Ishtar, eller en Rattlesnake istedet for Dominix. Du kan få relativt brutale shieldtanks til de skipene i forhold til Gallenteskipene som er designa for Armortanking. De koster noe mer enn Gallenteskipene dog. Om du har gode skills og grei factionfit så vil jeg tro det er omtrent umulig å dø i en passive Rattlesnake i level4 missions, uansett om du aggroer bortimot alt.

Denne her tok drøyt mye abuse for å greie å drepe f.eks (og den var ikke factionfitta engang) =)

http://eve-kill.net/...&kll_id=9815518

Om du bare skal gjøre missions fort som fy så er aktiv shieldtanka Vindicator eller Machariel det absolutt raskeste. Jeg satte sammen en Vindicator til ca 2 bill for ca et halvt år siden bare for å slå ihjel litt dødtid mens jeg bytta corp. Enkelte missions var noe "hårete" mtp den dårlige (og ikke cap-stabile) tanken, men fy og fy for et tempo den skyter ned missionrats med.

Har tenkt på Rattlesnake, men da må jeg skille Caldari Ships og Missiles, meh :p

Men altså, Ishtaren min tanker alle l4 missions ganske lett. I de aller fleste missions trenger jeg ikke engang den andre repperen.

Endret av Broseph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...