Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Må si det frister å starte opp EVE igjen nå som learning skills er blitt fjernet.

 

Noen som har oversikt om det har blitt sagt noe mer rundt "walking in station" ekspansjonen?

 

Svaret:

 

"No, just characters. This is a major overhaul in terms of art and technology, and paves the way for allowing you to explore the corridors of space stations in subsequent expansion. Yes, just to be clear, Incarna, the expansion where you can walk around as an avatar is not coming out this winter, but the first release of it is planned to come out next summer, in 2011. However, in the same way we introduced new planet graphics in Dominion and then Planetary Interaction one expansion later, we are introducing updated avatar graphics now in Incursion."

 

Tatt fra en dev blog. Altså, de ruller ut den ny character creation tingen etter nyttår tror jeg, så starten på "walking in station" ekspansjonen altså rundt sommeren. Det betyr IKKE at walking in station blir tilgjenglig da. Muligens ser vi det ingame senest oktober 2011.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

38b ca på main, pluss holding account med x antall faction BS, 6stk T3 for ganglinks og 2 JF. Gadd ikke legge inn den.

 

Ikke noe serlig men jeg har heller aldri prøvd å bli styrtrik heller.

 

"Aldri prøvd å bli styrtrik"?

 

Bullshit.

 

Du kan jo faen meg kjøpe deg en Titan, med fullt utstyr.. Kunne sikkert kontrakte meg en faction Battleship eller to hvis du vil kvitte deg med dem. En Vindicator for Pos bashing ville vært digg. :3

 

Det å få en 40-50b er noe du gjør på få månder med middels innsats dersom du gjør der riktig. verdiene mine er ting jeg har samlet opp iløpet av snart 3 år med eve, og det er mye av det som er tatt mot eierenes vilje, eller har blitt gitt bort (2stk JFs) under forutsettning av at de brukes til corp stuff når det kreves f.eks, så det er svert lite av dette jeg aktivt har jobbet for for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Hva legger du i "middels innsats"

 

Tjener man 40mill i timen, litt under 1 milliard i løpet av et døgn. Spill 24/7 og du tjener 60milliard i løpet av 2 måneder. Kutt så ned daglig spilletid til 4 timer og si at du tjener 100mill i timen.

 

Joda, 40-50 milliard er gjort på et par måneder...

Lenke til kommentar

Hei hei, Jeg ser meg om etter en corp med hyggelige folk. Jeg er familie far og kan derfor ikke spille når jeg måtte ønske dette, jeg spiller når jeg kan og det må være greit. Har ikke no særlig erfaring fra low og nullsec. men jeg lærer fort og yter for min corp når jeg kan. Har 2 acccounts en miner og en hauler. Hvis det er noen hyggelige corps der ute som kunne trenge dette så ta kontakt med Vasiliak Endrola eller Josef Endrola.

Mvh. Ørjan

Lenke til kommentar

Passiv/semi passiv income. Dvs income som ikke krever at du aktivt er tilstede og har en char som aktivt må være pålogget og styres for at det skal flyte penger inn i kassa. IPO bonds/invisteringer etc, ta en time hver dag å oppdatere markeds ordere, skumme igjennom contracts for faction items som ligger langt under pris nivå ( Har bla noen ganger kommet over officer magstabs f.eks til 50-60 mil som i utgangspungtet er verdt godt over 1b.) invistere en 1-2b i div. fond etc (krever at du har litt historie med personen eller er villig til å ta en risk, høy sannsynlighet for scammming, søk opp Titans4you og E-Bank dersom du vil se eksempler på dette ).

 

Dersom du absolutt SKAL skyte på NPCer så er det eneste som gjelder complexes tbh, men personlig kunne jeg aldri tenke meg å bruke tid på å skyte på noe annet enn andre spillere..

Lenke til kommentar

Passiv/semi-passiv income? Meh. Er det noe jeg IKKE gidder, er det å sitte og somle og fomle i markedet. R&D er greit, det burde gi deg ca 100-200m/måneden.

 

Ellers vil jeg heller være aktiv i ISK-tjeningen. Foretrekker å faktisk GJØRE noe mens jeg spiller, istedet for å bare logge på, sjekke markedet, forandre litt på ting, og så logge av.

 

Men alle har sin egen måte å spille på, så har ikke tenkt å tvinge noen til å se ting min vei.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Må si det frister å starte opp EVE igjen nå som learning skills er blitt fjernet.

 

Lenge siden jeg har spilt EVE nå.

Men learning skills, det var de du lærte som kunne ta uker/mnd sant eller?

Har de blitt fjernet nå? Hvordan lærer man det man trengs for å fly/bruke de forskjellige tingene i EVE?

Lenke til kommentar

Må si det frister å starte opp EVE igjen nå som learning skills er blitt fjernet.

 

Lenge siden jeg har spilt EVE nå.

Men learning skills, det var de du lærte som kunne ta uker/mnd sant eller?

Har de blitt fjernet nå? Hvordan lærer man det man trengs for å fly/bruke de forskjellige tingene i EVE?

 

Tok en stund å lære de ja, men nå er de fjernet, det eneste de gjorde var å gi deg mere attributes slik at du trente andre skills fortere. Så nå er de borte også har man fått flere attributes å bruke i stede, så man trener vel skills like kjapt.

 

Så i stede for å bruke tid på disse skillsene i starten, kan man nå bare hoppe rett på det man helst har lyst til å trene mot.

Lenke til kommentar

Det skjer hver gang jeg leser litt i denne tråden. Jeg laster ned den gigantiske klienten, installer, pløyer gjennom masse guides på nettet, spiller 3-4 timer og dør av kjedsomhet og slutter igjen. Evt blir det et par tre dager med bare skilltrening og uendelig lesing av guides for å finne ut hvilke skills jeg burde trene, vente på at de skal trenes, og finne de neste jeg skal trene i guides..leser mye mere enn jeg faktisk er in-game og spiller. Eller så blir interessen litt piqued av en artikkel jeg leser om en ond fyr som har ranet en corp-bank for 100 trilliarder ISK fordi alle stoler på han elns.

 

Og så glemmer jeg det i ett års tid igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Passiv/semi-passiv income? Meh. Er det noe jeg IKKE gidder, er det å sitte og somle og fomle i markedet. R&D er greit, det burde gi deg ca 100-200m/måneden.

 

Ellers vil jeg heller være aktiv i ISK-tjeningen. Foretrekker å faktisk GJØRE noe mens jeg spiller, istedet for å bare logge på, sjekke markedet, forandre litt på ting, og så logge av.

 

Men alle har sin egen måte å spille på, så har ikke tenkt å tvinge noen til å se ting min vei.

 

POENGET med passiv/semi-passiv income er jo at du faktisk kan gjøre noe nyttig mens du er logget på.. Det krever minimalt med tilsyn stort sett og gjør at du kan bruke resten av tiden på å skyte folk som helst ikke vil bli skutt etc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det skjer hver gang jeg leser litt i denne tråden. Jeg laster ned den gigantiske klienten, installer, pløyer gjennom masse guides på nettet, spiller 3-4 timer og dør av kjedsomhet og slutter igjen. Evt blir det et par tre dager med bare skilltrening og uendelig lesing av guides for å finne ut hvilke skills jeg burde trene, vente på at de skal trenes, og finne de neste jeg skal trene i guides..leser mye mere enn jeg faktisk er in-game og spiller. Eller så blir interessen litt piqued av en artikkel jeg leser om en ond fyr som har ranet en corp-bank for 100 trilliarder ISK fordi alle stoler på han elns.

 

Og så glemmer jeg det i ett års tid igjen.

Det finnes corp i spillet som eksisterer kun for å hjelpe og veilede nye spillere. Søk opp EVE University og bli med dem.

Lenke til kommentar

Et plex kort er et kort du kan kjøpe under contracts, når jeg spilte EvE og plex ble innført kostet disse først 600 mills, så kræsjet det til overkant av 250 mills og fa jeg sluttet å spille hadde det stabilisert seg på rundt 275- 300 millioner.

 

Jeg spilte eve online i 6 mnder med 2 accounts, og finansierte spillingen kun ved å tjene nok til å kjøpe 2 plex kort i måneden. Jeg tjente vel ca 1 bill i uka på å kjøre LvL 4 missions/ salvage på en acccount, og heavy mining på den andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...