Snøspade Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Vel, har aktivert konto nr 1, så da jeg må oppgradere buddy-trial-kontoen og før dem kan brukes på samme navn? Vil jeg ikke gå glipp av de 20 gratis trial-dagene da? EDIT: Ai, ai! Jeg skjønner! Greia er at man ikke kan ha to kontoer registrert på samme person, hvor én er trial-konto, innlogget samtidig Endret 22. august 2010 av Optimuz Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Vel, har aktivert konto nr 1, så da jeg må oppgradere buddy-trial-kontoen og før dem kan brukes på samme navn? Vil jeg ikke gå glipp av de 20 gratis trial-dagene da? EDIT: Ai, ai! Jeg skjønner! Greia er at man ikke kan ha to kontoer registrert på samme person, hvor én er trial-konto, innlogget samtidig Ding ding ding! Vi har en vinner. Her er en safari kjeks. Kjøper du 3/6/12 måneder får du mer rabatt jo flere måneder du kjøper. Selv kjøpte jeg 3 måneder, og sparte inn 1 måned per 5 måneder. Kjøper du 12 måneders subscription sparer du en MASSE penger. Endret 23. august 2010 av Yakamaru Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Wuhu, er nå fremme i 0.0 space. Synd det er latterlige distanser til de nærmeste kjøpbare romskipene Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Woho, safarikjeks på en mandag! Forresten, om det er noen corps her som kunne tenke seg en casual hobbypilot med en fet Merlin som akkurat nå flyr Sisters of EVE-oppdrag, så er det bare å skrike ut Er visst enda i NPC-corpen fra tutorialen x) Endret 23. august 2010 av Optimuz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg er på jakt etter en 0.0 corp med systemer som jeg kan mine i og som er mer aktive en corpen jeg er i nå (er stort sett bare fem stykket pålogget hele tiden og de gjør ingenting og er bare i highsec). Anyone? Endret 23. august 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
etse Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg begynte med EVE-online for en uke siden. Satser på mining / industry atm for å få litt penger, men senere er det PVP som er tingen. noen corporations her som er villige til å ta meg inn under deres vinger? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Om et pvp-corp som krever lite SP og er med i en allianse som prøver å få et fotfeste i 0.0 er interessant, send meg en pm. Corpet jeg er med er åpent for nye medlemmer, og man kan få prøvd seg litt på pvp selv om man kun klarer å fly en frigate. (+ skip-erstatningsgaranti for tap i organiserte aktiviteter. mister du skipet så får du et nytt.) Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Vel, har hatt det litt morsomt i 0.0 og ENDELIG skaffet meg penger til å kjøpe 8 Shadow Serpentis Neutron Blaster Cannons. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nå må dere kjøpe Shuttles i Rens da! Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nå må dere kjøpe Shuttles i Rens da! Meh, Shuttles.. Bruk heller en Carrier som daglig att-og-fram skip. xD Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hahahaha. Bad Bobby har scammet til seg 850 milliarder isk. (omtrent 300k nok om man regner om via plex.) http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1378711 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hahahaha. Bad Bobby har scammet til seg 850 milliarder isk. (omtrent 300k nok om man regner om via plex.) http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1378711 Nice. Det er scammere dagen rundt i EVE, men 850 milliarder er en del. ^^ Lenke til kommentar
agito Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kommet tilbake til EVE for tredjegangen, sist gang var vel et års tid tilbake. Lurer på om noen er i et, eller vet om et Corp som holder til i high-sec og driver med PvE, mining og lignende. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kommet tilbake til EVE for tredjegangen, sist gang var vel et års tid tilbake. Lurer på om noen er i et, eller vet om et Corp som holder til i high-sec og driver med PvE, mining og lignende. Vel, det går jo alltids ann å spørre rundt, og joine Recruitment kanalene. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kommet tilbake til EVE for tredjegangen, sist gang var vel et års tid tilbake. Lurer på om noen er i et, eller vet om et Corp som holder til i high-sec og driver med PvE, mining og lignende. The 8TH tribe Seraphim. Er med der. Bare spør så får du bli med. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva går egentlig PvE i EVE ut på? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Alle agent-missions har jo NPC-motstandere å slåss mot. De blir større og flere når du går oppover i agent levels. Sammenlignes med quests i andre MMORPGr. Endret 7. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva går egentlig PvE i EVE ut på? Missionrunning. Om du har spilt WoW kan det sammenlignes med evigvarende daily-quests med diverse ting som påvirker dem (i hovedsak social-related skills som gir deg mer penger, loyalty points og standing osv). I hovedsak warper man bare inn på en site og dreper alt som beveger seg, warper ut, kommer tilbake og salvager masse stuff, warper tilbake og lagrer alt og leverer missionet /repeat. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva vare det han scammeren gjorde egentlig? (Dårlig på "EvE språk" ) Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva går egentlig PvE i EVE ut på? Missionrunning. Om du har spilt WoW kan det sammenlignes med evigvarende daily-quests med diverse ting som påvirker dem (i hovedsak social-related skills som gir deg mer penger, loyalty points og standing osv). I hovedsak warper man bare inn på en site og dreper alt som beveger seg, warper ut, kommer tilbake og salvager masse stuff, warper tilbake og lagrer alt og leverer missionet /repeat. Ikke glem sleepers. Veldig gøy å ta sleeper sites Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå