Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vindicator: 900m

Fittings: 1300m

HG Slaves: 1800m

Hardwires: 500m

T3 Ganglinks: 400m

Totalt: 4,9b

Gikk nesten veldig galt :p

post-84679-1276840158,322_thumb.jpg

Høy puls et sekund der.

Vær glad du ikke mistet Implants også. :p

Hva slags fitting brukte du på Vindicatoren din?

Lenke til kommentar

Hva viser bildet? Hva snakker du om? :p

26% structure hitpoints igjen. dvs ca 10k ehp igjen av 300k til å starte med. Var ca 3 sek fra å dø der før jeg fikk hoppet ut.

Ang. fitting holder jeg den hemmelig intill jeg dør :p. Er ikke akkurat et veldig orginalt setup, så dersom du vil finner du nok ut av det.

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar

I en periode jeg spilte lite satte jeg på veldspar processing til lvl 5, men jeg merket ingen forskjell når jeg gjorde veldspar om til tritanium. Når er det nødvendig med lvl 5 i stedet for 4 ? Bare et enkelt lite spm som har irritert meg litt, virker så unøvendig å ha lvl 5.

Lenke til kommentar

Det ER forskjell, men du merker det ikke, fordi forskjellen er for liten.

Level 5 skills er nødvendig uansett hva det er.

Selv om han miner, betyr det ikke at han ikke spiller spillet.

EVE Online er et sandbox spill hvor du kan gjøre alt mulig, det er ikke begrenset til å fly papirtynne skip og så miste det.

Lenke til kommentar

Jeg driver på med en mining-account akkurat nå, som jeg deler med en kompis. Det er veldig mye du kan gjøre med en miner, og ikke minst så håver du inn mengder av cash!

Mining er ett banneord, ikke snakk stygt!

Huff, nei det eneste som gjør mining utholdbart er å spille 3 andre spill samtidig...

Lenke til kommentar

Det at du sier du håver inn cash som miner sier vel mer om hvor mye erfaring du har..

Av alt du kan gjøre i eve er mining kanskje det minst lønnsomme i forhold til tid brukt, det er også det kjedligste.. At det finnes folk som gjør det frivillig er noe jeg aldri kommer til å forstå.

Lær deg å utnytte markedet for hva det er verdt i stede, så skal du merke cashflow. Det krever mer IQ enn å trykke på en knapp å vente på at skipet dit fylles, men til gjennjeld er det tilnermet uendelig mengder med cash å hente dersom du lærer deg å handle riktig.

Edit: Det er bare noobs som ikke har mer enn 2 accounts ;)

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvilken erfaring du har med mining SWAT, men om du miner god nok ore og selger det i riktige tider, så har du en veldig fast og god inntekt.

Du tjener kanskje ikke så ekstremt som når du roamer 0.0-systemer, men du ligger ikke langt under med mining, og miningen vil alltid få inn penger jevnt! :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvilken erfaring du har med mining SWAT, men om du miner god nok ore og selger det i riktige tider, så har du en veldig fast og god inntekt.

Du tjener kanskje ikke så ekstremt som når du roamer 0.0-systemer, men du ligger ikke langt under med mining, og miningen vil alltid få inn penger jevnt! :)

Indeed. Mining kan være veldig lønnsomt hvis du miner riktig ore. Driver du med produksjon/invention samtidig kan du tjene enda mer.

Har en industry alt selv, og han kan fly Orca, Hulk og snart en Rorqual. Er også digg med mining bonuser fra Orca'en. Reduserer tiden jeg tar på en syklus med ca 24%, gir rundt 15% mer ore per syklus, og en rekkevidde på 19km med Strip Miner I. (Vanlig er 15km)

Ellers er det jo også morsomt å drepe rats i 0.0, ettersom det er lett å tjene 10-15m hver 20. minutt.

Lenke til kommentar

Hva er det raskeste ikke altfor dyre skipet for en nybegynner? Og hvordan bør det utstyres om det er fart man ønsker?

Jeg er Caldari :)

Vel, et forslag er en Drake hvis du kan få tak i en, samt ha passiv shield tank på den. Burde ikke ha noen problemer med å kjøre Lvl 4 missions i highsec eller drepe rats i 0.0.

Når det gjelder hvordan du burde utstyre den, kan jeg liste det opp hvis det er ønsket.

Ellers kan du bruke en Caracal med aktiv shield tank. Burde ikke være vanskelig å få tak i.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Brutix, Myrmidon og Drake er veldig bra Battlecruisers. personlig så liker jeg Brutix best siden jeg ikke er noen missiledude akkurat. Brutix med drones og Blasters med en MWD er konge. Antimatter Charges spiser seg igjennom det meste på kloss hold ;)

Hehe.

En Myrmidon med T2 Medium Drones og AutoCannons er nice også, siden du kan bytte ut ammo. Ferox er passe bra, men er bedre med aktiv shield tank pluss Blasters eller Rails.

Drake kan faktisk regnes som den beste Battlecruiseren i EVE Online. Ekstrem god tank for missions, lett å kjøpe en ny, og har passe bra DPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...