Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.

Anbefalte innlegg

Selges dette Eve i butikker?

Har alltid vært ganske fasinert av dette spillet, og nå skal jeg begynne å spille! :D

Trenger invite btw (hint hint)

Kanskje du kan ta deg en tur innom eve-online.com å se der. Alt du trenger står forklart der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har alltid vært ganske fasinert av dette spillet, og nå skal jeg begynne å spille! :D

Kanskje du kan ta deg en tur innom eve-online.com å se der. Alt du trenger står forklart der.

Men er det mulig å kjøpe det i norske butikker? :)

har spillt litt før, men husker ingen account details elns, men den acc'en er vel ikke noe stort tap :p

Lenke til kommentar

Gah, hver gang jeg ser EVE Online client på en PC Gamer DVD får jeg lyst å spille..men så tenker jeg på den satans skill traininga og den totale forvirringen, pluss at jeg bruker 3 timer på å lese guides for hver time ingame, at jeg dropper det igjen.

Jeg har aldri holdt ut en hel 14 day trial engang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men er det mulig å kjøpe det i norske butikker? :)

har spillt litt før, men husker ingen account details elns, men den acc'en er vel ikke noe stort tap :p

Ja du kan vell kjøpe det i butikk, men bare så du vet det så er det gratis 14dagers trial.

Lenke til kommentar

Ja du kan vell kjøpe det i butikk, men bare så du vet det så er det gratis 14dagers trial.

Mener å ha lest at det er 21 dager vist man blir invitert!

Har sendt deg en pm med e-mail adresse vist du kunne være så snill og sende meg invite :D

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

Mener å ha lest at det er 21 dager vist man blir invitert!

Har sendt deg en pm med e-mail adresse vist du kunne være så snill og sende meg invite :D

Har ikke hørt om noe invitesystem. Er bare tull tror jeg.

Lenke til kommentar

Gah, hver gang jeg ser EVE Online client på en PC Gamer DVD får jeg lyst å spille..men så tenker jeg på den satans skill traininga og den totale forvirringen, pluss at jeg bruker 3 timer på å lese guides for hver time ingame, at jeg dropper det igjen.

Jeg har aldri holdt ut en hel 14 day trial engang.

Ikke alle som takler det:P (sjekk bilde;)

http://farm4.static.flickr.com/3088/2335016192_6003c39c4c.jpg

Endret av Swindley
Lenke til kommentar

Haha ja, den var veldig korrekt. Jeg leser sånne flotte historier om gigantiske space battles mellom store guilds, eller utrolige bankran og backstabbing, også prøver jeg selv og blir sittende i timesvis bare å finne ut hvilken skill jeg skal traine siden det fort tar en halv dag før jeg kan trene en ny. Og føler meg mere som "manic miner" enn "intergalactic space hero".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Akkurat det jeg elsker med EVE, man har så utrolig mange valgmuligheter. Jeg personlig er i oppstartsfasen av å lage en forferdelig pirat, Reluctor Nelezsh (som han heter), uten noen form for skrøpler eller moral. Hoho, jeg digger at man kan gjøre hva som helst i dette spillet. Føler meg så utrolig fri i forhold til i WoW, hvor alt man kan gjøre er å raide eller PvP (og achievments, men de fleste må man jo enten raide eller drive med PvP for). Hoho, love it. Men jeg føler med deg Bytes, sitter også fort og funderer for lenge på hva jeg skal trene for å få tilgang til alt jeg har lyst på mest effektivt mulig.

Jeg har også lest epice historier om enorme space battles, all form for backstabbing i guilds og what not. Likevel ender jeg opp med å få en smell på pungen av pirater i 0.7. Haha, antar jeg må trene litt mer før jeg begir meg på vei ut dit :p

Lenke til kommentar

For min del følte jeg meg totalt låst til guides på nettet, og syns ikke jeg kom noen som helst veier annet enn å starte en training, kjede meg en stund, logge av, logge på dagen etter, finne ut hva neste skill skulle være osv osv. Så aldri noe til denne fantastiske PVP greiene..syns ikke jeg hadde valgmuliheter til noe som helst, fordi jeg aldri hadde nok penger til å kjøpe skills og måtte mine hele tida. Eller tigge i /norge e.l. og det er ikke noe kult. Mot slutten av trial var det plutselig en som tømte hele banken sin for overflødige skip og våpen til meg, men jeg hadde jo ikke skills til å bruke dem så da var jeg på scratch uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Skjønner problemstillingen, men jeg elsker virkelig måten EVE er bygd opp på. Dog, det kreves nok en spesiell type menneske for å spille det :p

Lenke til kommentar

Tar nok 3-4 måneder å komme skikkelig igang. Men spørs jo hva man ønsker å oppnå. Man kan gjøre utrolig mye så lenge man spesialiserer seg tidlig og ikke ender opp som jack of all trades. Det som for eks er anbefalt er å bare trene learning skills i en måned. Men da må man legge selve spillingen på is. Men dette er vel kanskje kun for de som er litt hardcore og har planer om å spille over en lengre periode.

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg hater daily downtime :p

Godt poeng. På en annen side, så må jeg si at jeg skjønner at de kjører en reboot av server-clusteret en gang om dagen, da de har så mange spillere på det. Heller en time daglig nedetid enn et tregt server-cluster.

Lenke til kommentar

Er det flere som sliter med at spillet henger etter? F.eks. hvis jeg skal selle en ting, så tar det gjerne 10 sec før "sell item" boksen kommer opp. I tillegg er det delay på alt jeg skriver, bokstavene henger liksom etter med noen hundre millisekunder.

Lenke til kommentar

Er det flere som sliter med at spillet henger etter? F.eks. hvis jeg skal selle en ting, så tar det gjerne 10 sec før "sell item" boksen kommer opp. I tillegg er det delay på alt jeg skriver, bokstavene henger liksom etter med noen hundre millisekunder.

Høy ping? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...