SWAT dude... Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser ikke noe negativt med crosstraining. Det er fire raser i eve dersom du ser bortifra pirate factions, og dersom du bare trener en rase så har du da dersom man ser litt ensidig på det bare prøvd 1/4 av alle skipene i spillet. Selv har jeg 12 og 15m sp på charsa mine, og over begge kan jeg fly alle raser unntatt caldari komfortabelt opp imot BS. Har ikke beveget meg mye over på T2 skip, men kan fly caldari og gallente AF's og inties. Om du trener Amarr får du tillgang til det beste remote rep skipet, (geddon) og beste sniper skipet (Apoc). I tillegg får du masse andre kule skip som harbinger etc. Erfaring tilsier at det ikke skal mye til for å hoppe mellom raser når du har fått de fleste support skills ferdige. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Laster ned 21 day trial nå skal bli spennende å prøve. 21 dager trial? tenkte jeg skulle prøve EVE selv, men jeg har bare sett 14 dagers Trial. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det mulig å knekke et CONCORD skip? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nei, de insta jammer deg og neuter deg tom for cap på null tid etc. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Laster ned 21 day trial nå skal bli spennende å prøve. 21 dager trial? tenkte jeg skulle prøve EVE selv, men jeg har bare sett 14 dagers Trial. Du får 21 dager dersom du laster ned og linker kontoen til Steam. 14 dager ellers. Valve prøver å ta over verden Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hei. Opplever noen av dere Socket closed problemet? Jeg var på en 21 dagers trial, der gikk alt fint. Et par uker etter betalte jeg for spillet, nå får jeg nesten ikke spilt. Er jeg inaktiv i 1-2 min starter klienten på nytt. Ganske kjedelig. Stopper nok abonnementet. Edit: Merker riktignok ingen dc eller noe annet da jeg logget på igår kveld. Ble overrasket men samtidig en fornøyelse. Håper det fortsetter slik for min del. Endret 26. oktober 2009 av daihiep Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har hatt lignende problemer før, da viste det seg at problemet lå i feil på en del software på laptopen min. Ellers har serverne hatt noen få dc's der mange blir kastet ut fra server for en 4-6 dager siden. Og hva som skjer hvis du angriper CONCORD eller noen andre uten grunn...? Vel... http://img11.yfrog.com/img11/1681/20091022210819.jpg http://img26.yfrog.com/img26/6716/20091022210759.jpg En flåte BS som angreip en freighter. Det gikk ikke mange sekundene før det var bare støv igjen. Usikker på om de klarte å ta freighteren. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Om de ikke brukte en obelisk i gank forsøket så viser nå ihvertfall screenshot 2 et obelisk wreck , succesfull gank mao. Endret 27. oktober 2009 av toeblast Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Aj aj aj, CVA disbanded. De ble offer for "en BoB". CVA's offisielle uttalelse hevder de er hacket, selv om de ikke fullstendig utelukker en utro CEO. Ellers mye rykter ute og går. Hektisk i Providence i kveld, og vil nok bli totalt mayhem imorra. Update: Ble bevist hacket, CCP har rullet tilbake Endret 29. oktober 2009 av AndyG Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har hatt lignende problemer før, da viste det seg at problemet lå i feil på en del software på laptopen min. Ellers har serverne hatt noen få dc's der mange blir kastet ut fra server for en 4-6 dager siden. ... en del software? Kan du gi meg et eksempel? Jeg har gått over til W7 og problemet er der fortsatt. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vet sannelig ikke hva som var problemet, oppdaterte drivere og rensket pcen for rusk uten at det hjalp. Men etter en formatering virket alt som det skulle. Hmm, vet sannelig ikke jeg... Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Laster ned 21 day trial nå skal bli spennende å prøve. 21 dager trial? tenkte jeg skulle prøve EVE selv, men jeg har bare sett 14 dagers Trial. Man får 21 dager om man blir invitea av en annen spiller. Edit: Noen som vet hva prisen på Hel ligger på? Endret 9. november 2009 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Noen som kan invite meg ? Har lyst på 21 dager istedenfor 14. Fått invite<3 Endret 15. november 2009 av Kvitteri Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Ja da var Dominion expansion'en kommet ut. Den kom ut 1 desember som var i går. Jeg vet hvertfall hvordan Dominion er siden jeg har testet ut Dominion på test serveren (Singularity) i litt over en måned allerede, så vet hvordan det meste er der. Det er hvertfall nye måter å kontrollere 0.0 space på nå, og er også ny grafikk på alle planeter og er også ny stjerne grafikk, altså slikt at stjernene ser mere ekte ut når du zoom'er inn. Har også kommet nye Tier 1 faction bs'er som jeg liker veldig godt. Og alle faction skip og pirate faction skip som var i EVE fra før av har blitt forandret en del på også. Titan'ene har også blitt forandret. Dem har fått et nytt våpen. Det kalles fortsatt for Doomsday Device, men nå er den mot enkelte targets og ikke alle targets som er i samme area (innenfor 250 km i fra titan'en). Men den nye Doomsday Devicen gjør 2 mill damage før resists tror jeg det var. Og har en Rate of Fire på 5 minutt. Titan'ene har også fått normale våpen (Capital weapons) den kan bruke som gjør at den kan forsvare seg mot andre. Mere info kan du finne her. Og selveste Dominion traileren kan du finne . Er den kuleste og beste traileren jeg har sett i fra CCP siden jeg startet med EVE i tidlig Mars 2004. EDIT: Hvis dere lurer så er mitt ingame navn 'NightmareX'. Endret 2. desember 2009 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er det noen norske corps some rekruterer nå for tiden? Driver selv for det meste med mission ops og litt industri i high sec, men kunne tenkt meg å prøve low sec etter hvert. Forholdsvis ny i eve så har bare 7,5m sp akkurat nå. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 En liten bump. Såg den videoen du postet av Dominion expansion'en, fytti-rakk'n så kul video. Har utrolig lyst å bare legge WoW på hylla og komme tilbake til EVE. Hadde noen fine skip før jeg slutta og en del sp. Må vurderes ^^ Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har nettopp satt igang igjen eg også på EVE. Sluttet i slutten av 08, da eg etter hardt slit endelig fikk råd til en Hulk til 280mill var det på den tida, og vart helt blakk. skulle berre fly den eitpar stations, for å parkere den trygt, men gruppe pirater warpet inn og skaut meg alt for raskt ned, og der stod eg. 40 jumps fra alle andre tinga mine ettersom eg var midt i flytting til mining området til Corpet eg var i da. og eitpar 1000 ISK. Så kan sei eg var lettere deprimert da Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 EVE kan være utrolig brutal xD Lenke til kommentar
Rakessh Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Tar gjerne ombord norske piloter i corpet mitt hvis noen er på utkikk. Nicket er samme som her. Endret 20. januar 2010 av Rakessh Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tenkte jeg skulle prøve et MMO for første gang, så dette spillet og synes det var interessant da det er sci-fi. Lastet ned trial av dette spillet for noen dager siden. Skjønner egentlig ikke så mye, virket som om det var en forferdelig bratt læringskurve. Lurer på om det ikke er noe for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå