lasse_hansen87 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hei.. Bare et lite spørsmål, har et bilde av dama, så et bilde av et hjerte med svart bakgrunn.. Hvordan kan jeg få dama sitt ansikt i midten av hjertet. bare ansiktet.... Altså klistre hjertet oppå det andre bilde, og få det delvis gjennomsikteg? Håper noen kan hjelpe meg?? Fant det ut delvis, men får ikke bilde gjennomsiktig.. altså nå ligger hode oppe på hjertet.. hvordan få det inn i hjertet, sånn i bakgrunnen? Får lissom lagt det inn i hjertet, men får ikke fjernet kantene på bilde, ser lissom at det er en firkant der.. hvordan gjør jeg det??? Håper noen kan hjelpe Endret 29. februar 2008 av lasse958 Lenke til kommentar
peetah Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 marker en ring rundt hodet. høyreklikk på markeringen og trykk "select inverse", så høyreklikker du og velger "fether", ta så et nr som passer i forhold til størrelsen på bildet ditt. 20-200px, spørs helt hvilket kamera som er brukt. Så trykker du "delete" så mange ganger som trengs, du kan også senke opacity på bilde for å få det "inn i hjertet" håper du forstår Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 det hjalp vettu.. tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå