Gå til innhold

Trenger alternativ til Copernic Desktop Search med mulighet for å lese zip-filer

toretang5

Anbefalte innlegg

Trenger alternativ til Copernic Desktop Search med mulighet for å lese zip-filer

Jeg bruker Copernic Desktop Search for å søke etter innhold i filer som ligger på maskinen. Det fungerer greit, og er et nødvendig verktøy for meg siden jeg har 1000vis av word-filer liggende.

Dog: For å spare plass, så zipper jeg ofte filene mine, noe som gjør at Copernic ikke klarer å lese innholdet av filer som befinner seg innenfor den zippede filen.

Finnes det noen freeware, eller rimelige, programmer som har samme funksjonalitet som Copernic, men som da i tillegg kan lese filer som er zippet ?

Det er nødvendig at filen, med ordet som det er søkt etter, blir presentert i et visningsvindu. Det vil altså ikke være godt nok, slik som det for eksempel er tilfellet i programmet ”ZipSearch”, at programmet viser zip filen som inneholder dokumentet med det spesifikke ordet, men hvor man manuelt må gå inn i filen for å finne ut hvor ordet ligger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...