Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uerfaren med damer

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et problem som ja egentlig er ganske stort for meg.

Lurer på litt råd rundt det.

Altså saken er jeg er 23 år nå jeg har veldig lite erfaring med damer

aldri vært i noe forhold og tja all kontakt med damer strekker seg til

litt fylleklining og sånt.

Jeg vil hevde jeg er en helt normalt utesende person, det er ikke det, men det har liksom blitt en ond sirkel det her da, dess eldre jeg blir dess verre blir det igrunn

og jeg vil ikke ha livet som det her egentlig selv om jeg ikke går å

føler for dame hver dag (det man aldri har hatt vet man heller ikke hvordan det er å

miste) føler det litt sånn i grunn.

Jeg fungerer bra sosialt og har mange gode venner og venninder, men ingen jeg snakker med dette her om da. Så kommer saken hva skal jeg gjøre`?

Det er også en jente i mitt studie jeg la meg facinerere og hun har vist interesse for meg også.Jeg har tenkt på å be henne med på ting, men dette har jeg hittil ikke tort fordi jeg føler meg for redd

og flau, ikke til å ta med på kino, men det å eventuelt skulle komme etterpå og at det ville ikke bli særlig romantisk med en novise som meg.

Alternativ to er for meg å skaffe meg en nettdame, en dame jeg kan skaffe meg litt

erfaringer med, en som ikke kjenner meg og ikke kjenner noen i min krets. kanskje er dette ikke helt riktig løsning, men hmm heller stadig mer til denne teorien enn den første.

Uansett er dette ting jeg ikke akter å leve med så mye lenger, altså jeg skal ikke få

en slutt på mitt liv , men denne hemskoen her.

Jeg spør derefor dere mennesker på forum om dere har noen tips, råd til hva jeg

bør gjøre?

Endret av Sternjohn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_per_*
Som oftest finner man den rette når man minst forventer det. Kanskje du bare kan ta livet med ro og ta ting som det kommer? :)

Er det ikke det han har gjort fram til nå da tror du?? Man må som oftest (dersom man ikke er brad pitt da ) "jobbe" med saken for at ting kan skje.... !!

Jeg var i en lignende situasjon, men er noen år mindre. Vet hvordan følelsen av å kunne bli avvist er, mitt råd er at dersom du er så heldig at noen faktisk har vist interesse for deg må du bare kjøre på.

Litt forsiktig i starten, mye avhenger jo hvor godt/lenge du har kjent henne. Dersom du ikke kjenner henne så godt, prøv å komme i situasjoner hvor du kan bli bedre kjent.

Du nevner studie, spør om dere skal samarbeide om noen oppgaver/kollokvie. Derfra bør det jo ikke være langt til at du bør ha fått gode nok signaler/kontakt til å ta en kalkulert risiko om å f.eks spør om hun er interessert i å se en film, evt være me ut på byen..

Mine erfaringer tilsier her at dersom dem ikke er innteresert vil dem være unnværende/brydd noe jeg ihvertfall ser ganske kjapt...

håper at noe her kan være tilhjelp, som sagt har jeg vært i samme situasjon og håper ting går iorden:)

Lenke til kommentar

Vær mer frempå, ellers skjer det ingenting. Selv om vi er 2008 kan du ikke alltid regne med at det er damene som tar iniativet selv om vi gjerne skulle ønsket det. Men ja inviter henne på noe, ikke ha no i baktankene, bare prøv å ha det gøy og bli bedre kjent med henne.

Og et siste tips, spør noe lignende som her: hei, jeg (og noen av vennene mine) skal på *noe*, har du lyst til å være med?

Ikke: hei, lyst til å finne på noe?

Lenke til kommentar
Som oftest finner man den rette når man minst forventer det. Kanskje du bare kan ta livet med ro og ta ting som det kommer? :)

Tror dessverre ikke dette rådet passer til de fleste gutter. Men det er nok et bra råd til jenter.

(Eller er det jeg som tar feil her? :hmm: )

Lenke til kommentar

Tror dessverre ikke dette rådet passer til de fleste gutter. Men det er nok et bra råd til jenter.

Mja. Jenter kan nok tillate seg å sitte og vente i større grad, nettopp av følgende årsak: Gutta må generelt sett jobbe for det mer. Men det trenger slett ikke være sant i alle tilfeller. Noen ganger er det stikk motsatt, av ulike årsaker.

Lenke til kommentar

Jeg mente egentlig bare at man trenger ikke ta det første og beste bare fordi man føler seg uerfaren. (Noe jeg fikk inntrykk av at trådstarter vil gjøre.)

Det er vel ingenting som haster. :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...