Moal Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er det mulig å sette opp X-540 opp mot tv'en, i så fall, hvilke ledninger trenger jeg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det er det, men kva skal du bruke det til? TV, konsoll, DVD? Anlegget har 3x3,5mm jack. Om du skal ha surround må lydkjelda kunne gje ut 5.1 analogt over 3 utganger. Skal du kun ha stereo koplar du rett inn på anlegget. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Er til tv'en som jeg sa. Har en 225mw tv. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Da har jeg fått anlegge, og må si meg meget fornøyd, god lyd å fin bass. Enkelt å montere og installere mot pc. tho får jo da ikke på tv'en, her er et par bilder hvordan det ser ut for meg med tanke på kabler og koblinger.. 225Mw tv-koblinger x-540 koblinger, alle disse er opptatt til PC-en, finnes det switcher slik at jeg får på tv'en også? Viss ikke det er mulig blir det vel et par av disse, eller er jeg på villspor. Blir jo også da bare fronthøytalere? Mini jack - 2xRCA eller Minijack - 2x phono rca Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det burde funke med det minijack til rca som du linka til. Test det Men følgte det ikke med en adapter ? Jeg har en adapter som følgte med x-530. Der er det sånn 3 minijack innganer og rca hun utganger sånt at man kan koble alle sammen Lenke til kommentar
Moal Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Nei, det fulgte ikke med, bare en til konsoll. har du en link til den du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå