Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sannhet Eller Myte : Trangt Undertøy Hemmer Utviklingen av Penis?

ShaNickolas

Anbefalte innlegg

Jeg ble inspirert av denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916714&hl=

Og tenkte det ville gjøre seg med en tråd om generelt trangt undertøy , og om dette vil påvirke veksten av penis og forplantningsevnen . ikke bare Bjørn Borg Boxere som i den andre tråden

Fks :

Om en japaner med gener for stor penis går med trangt undertøy hele livet og penis ikke vokser , er det da feil med genene eller undertøyet?

Om broren til denne fiktive japaneren, har gått med løst undertøy hele livet og penis vokser seg stor, er det da genene eller undertøyet?

Begge har sterke gener fra tidligere slekter , men den ene har vært uheldig med valg av undertøy??

Det ene som bruker trangt tøy må jo få problemer?

Det er jo fks kjent at føtter som ikke får rom nok til og vokse blir deformert og mindre, sier seg selv.

Jeg har googlet litt , men finner ikke så veldig mye info. Men noe om trangt undertøy og sædkvalitet fant jeg

Så? Jeg mener det ikke kan fornektes . Synd det ikke er noe forskning på dette området

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så er ikke gress en kroppsdel på et menneske heller

Men føtter fks , er nettopp det.

Så hvorfor sprenger ikke føttene seg ut av trange sko? Det er jo både bein , muskler og andre ting

Penis er jo en muskel bare. Enda mer sårbar

footbinding.gif

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...