ShaNickolas Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jeg ble inspirert av denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916714&hl= Og tenkte det ville gjøre seg med en tråd om generelt trangt undertøy , og om dette vil påvirke veksten av penis og forplantningsevnen . ikke bare Bjørn Borg Boxere som i den andre tråden Fks : Om en japaner med gener for stor penis går med trangt undertøy hele livet og penis ikke vokser , er det da feil med genene eller undertøyet? Om broren til denne fiktive japaneren, har gått med løst undertøy hele livet og penis vokser seg stor, er det da genene eller undertøyet? Begge har sterke gener fra tidligere slekter , men den ene har vært uheldig med valg av undertøy?? Det ene som bruker trangt tøy må jo få problemer? Det er jo fks kjent at føtter som ikke får rom nok til og vokse blir deformert og mindre, sier seg selv. Jeg har googlet litt , men finner ikke så veldig mye info. Men noe om trangt undertøy og sædkvalitet fant jeg Så? Jeg mener det ikke kan fornektes . Synd det ikke er noe forskning på dette området Endret 29. februar 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Om du går med sinnsykt stramt undertøy 24/7 med penis i en eller annen forskrudd posisjon kan det vel hemme veksten bitte litt. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Hvorfor må undertøyet nødvendigvis være syko trangt ? Det er mange faktorer som kan spille inn i dette , miljøgifter fks Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvorfor må undertøyet nødvendigvis være syko trangt ? Fordi jeg tror det skal jævlig mye til. Se på ugress for eksempel, vokser så asfalten sprekker. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Så er ikke gress en kroppsdel på et menneske heller Men føtter fks , er nettopp det. Så hvorfor sprenger ikke føttene seg ut av trange sko? Det er jo både bein , muskler og andre ting Penis er jo en muskel bare. Enda mer sårbar Endret 1. mars 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Bump ! Riktignok er de føttene pakket inn på en spesiel måte Ingen som har noe innspill? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Sannhet: Besettelse av penisstørrelse kødder med selvbildet. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Vel , jeg har ingen problemer med hverken utstyr eller størrelse. Fornøyd slik jeg er skapt. Men jeg synes det er et intressant tema, for det må jo skje med noen rundt om i verden Kansje litt oppheng fra min sin side men hva gjør vel det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå