beerformyhorses Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg hater å varme opp. Noe så vanvittig kjedelig;P Et par ganger i det siste har jeg derfor slått løs på boksesekken som jeg er så heldig å ha på mitt lokale treningsstudio. Jeg blir god og varm, får aktivisert mange av de aktuelle muskelgruppene, og motivasjonen stiger. Spørsmålet er om dette er en fornuftig oppvarmingsform? Risikerer jeg å ødelegge muskler ved å utsette en kald kropp for denne typen belastning? Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvis du begynner rolig og ikke klikker helt de første fem minuttene, og føler at du blir tilstrekkelig varm holder det i massevis. Morsom oppvarming er bra oppvarming. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Vær i hvertfall forsiktig med håndleddene. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Rolig boksing er sikkert greit for å få opp pulsen, men personlig tror jeg ikke det er ideelt for styrketrening. Hva slags øvelser driver du med, hvilke muskler er involvert? Jeg mener, du varmer ikke opp ryggen skikkelig før roing ved å bokse, eller brystet før hantelpress f.eks. Her finner du konkrete oppvarmingseksempler. http://stronglifts.com/how-to-do-a-proper-warm-up/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå