insolvent Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hei! Jeg har Windows Vista Home Premium 64-bit. Når jeg forsøker å hake av for "Vis sanginformasjon fra Windows Media Player som personlig melding" i Windows Live Messenger, får jeg opp følgende melding: "Denne funksjonen krever Windows Media Player 9 eller senere. Hvis du vil installere den nyeste versjonen av Windows Media Player, klikk OK." Problemet er at jeg har den siste versjonen av wmp (Versjon: 11.0.6000.6344). Når jeg klikker OK, får jeg opp en nedlastingsside som vil servere meg en eldre versjon... Det skal nevnes at jeg har aktivert Plugin-modul for Windows Live Messenger Music. Noen som kan hjelpe?? Endret 2. mars 2008 av insolvent Lenke til kommentar
epqr Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 du kan jo prøve å reinstallere wmp? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Den eneste versjonen jeg får tak i hos MS er eldre enn den jeg har nå, selv om det også er versjon 11... Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Den eneste versjonen jeg får tak i hos MS er eldre enn den jeg har nå, selv om det også er versjon 11... Har akkurat samme feilmelding...Dukket bare opp en dag, aldri hatt problemer tidligere. Bruker "listening to" opp mot WinAmp, men pga WLM påstår jeg ikke har WMP 9 eller nyere (jeg har installer 11, hadde 9 når feilmeldingen kom) så får jeg ikke brukt den heller. Har en laptop med XP, og en dag jeg skulle spille av musikk på WinAmp'en min, og vise det i WLM, så hadde WLM bestemt seg for at jeg ikke hadde WMP. Har selvsagt prøvd å installere både WMP og WLM på nytt, uten at det hjelper. Også lagt over tidligere nevnt dll fil i WMP folderen, nytter ikke! Plugin'en er merket i WMP, så det er ikke det som er problemet.. Rett og slett WLM som ikke finner WMP!!! Irriterende! HAr også prøvd å fjerne WLM pluginen til Winamp, men skjedde ikke noe. WLM nekter fremdeles for at jeg har WMP! Btw, regner med du har den samme debatten på "ITPRO". Får ikke lov å svare der, selv om jeg er pålogget..Merkelig. Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er forresten KONTO-relatert... Jeg får det ikke til å funke på kjærestens pc heller, der får jeg opp nøyaktig samme beskjed...Så på en måte må det være noe med MSN kontoen min :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå