CDTV Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har parabol og tuner fra CD, og ønsker å kunne ta opp diverse programmer. Har ikke noe særlig peil på dette. Hva skal jeg gjøre, kan jeg evt. kjøpe en brukt tuner? Noen som har anbefalinger? Eneste ønske er at den har sånn innebygd harddisk, HD-utgang og mulighet for å kunne forhåndsinnstille opptakene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Du må ha innebygget harddisk da for å kunne ta opp noe vettu.. Lenke til kommentar
kozyx Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvis du har VHS spilleren kan du også lett ta opp. Er en egen scart tilkobling på mottakeren til å sende signalet til en VHS spiller for opptak. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvis du har VHS spilleren kan du også lett ta opp. Er en egen scart tilkobling på mottakeren til å sende signalet til en VHS spiller for opptak. Og dette virker selvsagt akkurat like godt på en DVD-opptaker, med eller uten harddisk. Da må du imidlertid programmere inn opptaket på opptakeren, og eventuelt kanalbytte på mottakeren, (eller passe på at den er stilt inn på rett kanal på forhånd) så en mottaker med innebygd harddiskopptaker og EPG (elektronisk programguide) er derfor mye mer brukervennlig. Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har parabol og tuner fra CD, og ønsker å kunne ta opp diverse programmer.Har ikke noe særlig peil på dette. Hva skal jeg gjøre, kan jeg evt. kjøpe en brukt tuner? Noen som har anbefalinger? Eneste ønske er at den har sånn innebygd harddisk, HD-utgang og mulighet for å kunne forhåndsinnstille opptakene. Canal Digital lanserer en slik boks på mandag i følge innlegg på AVForum. Dette gjelder Canal Digital parabol. Det er en HD mottager med 250GBytes harddisk og to tunere. Man skal kunne se en kanal og ta opp en annen. Evt. ta opp fra kanalen man ser på samtidig som man tar opp noe fra en annen kanal. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Canal Digital lanserer en slik boks på mandag i følge innlegg på AVForum. Dette gjelder Canal Digital parabol. Det er en HD mottager med 250GBytes harddisk og to tunere. Man skal kunne se en kanal og ta opp en annen. Evt. ta opp fra kanalen man ser på samtidig som man tar opp noe fra en annen kanal. Har den også bilde i bilde, slik at man kan se på to programmer samtidig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå