AndreasGS Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg kjøpte LOST spillet i dag på elkjøp til 400 kr... Har spilt det i maks en time, og har ikke planer om og spille det igjen på en god stund, kanskje det blir det første spillet jeg kommer til og selge. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Fortell litt mer om hvorfor du ikke vil spille Lost mer da! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Fortell litt mer om hvorfor du ikke vil spille Lost mer da! Noen som vet on et Tactical Shooter spill kommer snart? Litt som Cod4: MW? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som vet on et Tactical Shooter spill kommer snart? Litt som Cod4: MW? Rainbow Six: Vegas 2 kommer rundt den 19ende denne måneden, er visst ganske etterlengtet av mange. R6-serien er vel nærmest som gudfar for Tactical Shooters å regne. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som vet on et Tactical Shooter spill kommer snart? Litt som Cod4: MW? Hvis CoD4 er det du ser på som en Tactical Shooter tror jeg du tar feil Men som virulence sier, kommer Rainbow Six: Vegas 2 ut snart. Hvis du likte CoD4 kan det jo være et alternativ å se på Frontlines: Fuel of War når det kommer. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som vet on et Tactical Shooter spill kommer snart? Litt som Cod4: MW? Hvis CoD4 er det du ser på som en Tactical Shooter tror jeg du tar feil Men som virulence sier, kommer Rainbow Six: Vegas 2 ut snart. Hvis du likte CoD4 kan det jo være et alternativ å se på Frontlines: Fuel of War når det kommer. Ja, det er kanskje sant det! Lenke til kommentar
harsa Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som har hørt noe nytt om Army of Two, f.eks reviews eller noe? Har sett ett clip eller to,så ganske bra ut.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som har hørt noe nytt om Army of Two, f.eks reviews eller noe? Har sett ett clip eller to,så ganske bra ut.. http://www.gamer.no/artikler/army_of_two/49110 Du kan lese den, men jeg styrer unna da jeg er singleplayerspiller som jeg liker best. Spiller ihvertfall singleplayer pga du får historie, bedre grafikk i selve SP-delen og slipper å høre sytet til folk som whiner att chainsawen i Gears er cheat for eks! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som vet on et Tactical Shooter spill kommer snart? Litt som Cod4: MW? Rainbow Six: Vegas 2 kommer rundt den 19ende denne måneden, er visst ganske etterlengtet av mange. R6-serien er vel nærmest som gudfar for Tactical Shooters å regne. Rainbow six-serien er en gudfar for taktisk fps, med UNNTAK av vegas-serien. Arkade-fps til gangs. Morro kan det godt være, men taktisk er det ikke. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som vet on et Tactical Shooter spill kommer snart? Litt som Cod4: MW? Rainbow Six: Vegas 2 kommer rundt den 19ende denne måneden, er visst ganske etterlengtet av mange. R6-serien er vel nærmest som gudfar for Tactical Shooters å regne. Sant nok, men mange gjør det så mye bedre. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 GR:AW er vel også Tactical Shooter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå