Xaphor Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei! Lager en liten "informasjonstråd" til alle som vil høre litt rykter! Alle er velkommen til å poste rykter de har hørt om. Gjerne legg til link, hvis ryktet du vet om, er på internett! Ha en god kveld videre! Mvh. Xaphor Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg hører rykter om at samletråder ikke nødvendigvis er ønskelig. obs, det var ikke om PS3. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det ryktes at denne tråden snart er stengt Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Kan man starte rykter her? Microsoft og Sony med sensasjonell samarbeidsavtale: MicroSony PlayBox 3. Partene uttaler seg at de ikke likte denne, til tider, ubehagelige knivingen mellom selskapene og ville heller at alle bare skulle være venner. "En trist dag" sier Satoru Iwata fra Nintendo. "Vi ble aldri informert om denne sammenslåingen og må vel se oss som direkte utstøtt". -Dette er mobbing, kommenterer Jens Stoltenberg. Endret 29. februar 2008 av Tallyho Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Det ryktes at denne tråden snart er stengt Pussig det der. Jeg fikk nettopp en telefon fra den armanske ambasaden i Zansibar. Han kunne fortelle akuratt det samme! Endret 29. februar 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har hørt at det skal komme kontroller med dildo look og vibrator for å tiltrekke flere kvinnelige gamere.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har hørt at det skal komme kontroller med dildo look og vibrator for å tiltrekke flere kvinnelige gamere.. Ja faen, Vaginal-Shock 3!!! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det ryktes at Sony legger ned all form for utvikling av elektronikk og saster i fremtiden på tannpirkere. De ultrasterke stikkene skal kalles "Cell". Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Det ryktes at denne tråden snart er stengt Pussig det der. Jeg fikk nettopp en telefon fra den armanske ambasaden i Zansibar. Han kunne fortelle akuratt det samme! Mystisk, jeg synes så tydelig han sa at han bare skulle si det til meg og ingen andre... Sånne armanske Zansibarere er ikke helt til å stole på! Endret 29. februar 2008 av Mokko Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det ryktes at alle som har PS3 er idioter!!!1111 OMG GEERS O'WAR Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 H'okay! Denne tråden er litt for generell, om det kjem spesifikk informasjon om eventuelle nye konsollar kan det opprettast ein tråd om det. Denne tråden blir det berre tull av og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg