Gå til innhold

BF2142 med 8600GT i SLI

Warfie

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte nylig en Toshiba satellite x200-21C, med 2x NVIDIA GeForce 8600M GT i SLI. Jeg kjører Windows Vista 32-bit. Nvidia driveren min er 156.64. Jeg er klar over at dette er en gammel driver, men på Nvidias driver-DLsider får jeg beskjed om at "Toshiba requires that you download the driver for your GPU from their support site". Forsøker jeg å innstallere nyere drivere, feks. 169.28, får jeg beskjed om at installeren ikke finner noen kompatible enheter.

Problemet mitt er at Battlefield 2142 ikke vil starte i det hele tatt, hverken med SLI enabled eller disabled. Programmet starter, og jeg får en svart fullskjerm, men programmet avslutter uventet før noe mer rekker å skje.

Har søkt rundt på nettet og ser at mange sliter med SLI-kort i vista. Nvidia sier selv at pc-produsenter modder GPUene de bruker i laptops slik at de kan bruke spesielle funksjoner, og at dette gjør standard drivere ukompatible. Ut fra det jeg har lest hadde jeg hatt mye å tjene på å oppgradere til nyeste driver, ikke bare i BF2142.

Noen som kan gi en hjelpende hånd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...