Warfie Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei! Kjøpte nylig en Toshiba satellite x200-21C, med 2x NVIDIA GeForce 8600M GT i SLI. Jeg kjører Windows Vista 32-bit. Nvidia driveren min er 156.64. Jeg er klar over at dette er en gammel driver, men på Nvidias driver-DLsider får jeg beskjed om at "Toshiba requires that you download the driver for your GPU from their support site". Forsøker jeg å innstallere nyere drivere, feks. 169.28, får jeg beskjed om at installeren ikke finner noen kompatible enheter. Problemet mitt er at Battlefield 2142 ikke vil starte i det hele tatt, hverken med SLI enabled eller disabled. Programmet starter, og jeg får en svart fullskjerm, men programmet avslutter uventet før noe mer rekker å skje. Har søkt rundt på nettet og ser at mange sliter med SLI-kort i vista. Nvidia sier selv at pc-produsenter modder GPUene de bruker i laptops slik at de kan bruke spesielle funksjoner, og at dette gjør standard drivere ukompatible. Ut fra det jeg har lest hadde jeg hatt mye å tjene på å oppgradere til nyeste driver, ikke bare i BF2142. Noen som kan gi en hjelpende hånd? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 går det å kjøre sli på bærbar? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det går ja, men drivere og dårlig utvikling på akkurat dette stadiet gjør det vanskelig. Kan dessverre ikke hjelpe trådstarter med noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå