Snytefant Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jeg kjøpte logitech G5 fra pcutstyr.no, var og hentet den i stad. Når jeg kom hjem plugget jeg den i, den virket fint i 30 sekunder, så sluttet laseren og lyse. Det vil da si at det ikke går å bevege pekeren, men alle knappene fungerer. Noen som har hatt samme problem? Eller er det bare å levere den tilbake og få en ny? Endret 29. februar 2008 av iRipley Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har du installert alle nødvendige drivere? Husk at du har 30 dagers ubetinget returrett, så det er jo ingenting i veien for å sende den tilbake. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Har du installert alle nødvendige drivere? Husk at du har 30 dagers ubetinget returrett, så det er jo ingenting i veien for å sende den tilbake. Jeg installert alt som fulgte med. Jeg skal levere den tilbake ^^ Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 AgentP: Det er IKKE 30 dagers ubetinget angrerett på produkter, via postordere/internett/telefonsalg så er det 14 dagers ubetinget angrerett men over disk har du i utgangspunktet ikke krav på angrerett. Det er bare en ekstra-service noen butikker gir. Trådstarter: Spør om ett nytt produkt eller lever tilbake på angrerett da det tilsynelatende er noe galt med ditt produkt, selv har jeg G5 og den fungerer kjempegodt! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hm, da så. Husket trolig feil fra et sånn ark jeg fikk med en bestilling en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå