otis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Men, hos Meca, så selger de bremseskiver både med og uten lager. Bare se her; http://catalog.meca.no/Catalog.aspx?BrandI...tegoryType_ID=1 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Stiv pris som bare det dette her. Hadde det vært prisen for både fremme og bak hadde det vært greit. Fikk du svar på hvorfor akkurat bak bremsene må skiftes? Trodde at bremsene foran var de som slites mest. Ser også på golfen min at tykkelsen på klossene foran er tykkere enn de bak. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Det var vel ikke det at de ikke var slitt, men det var lite belegg på klosser og skivene har jeg sett har hatt en del rust. Det er for lite bremsing og for litte trykk på bakbremser så det er rust før slitasje som oftest tar de. 1100kr ser jeg Meca tar for skive med lager..... hm.... De selger uten og ja, spørs om det kan være forskjell på hvilken 307 man har. Men, jeg vet jo fra før at Bertel O. Steen ikke er de billigste, men sånne priser er bare tullete. Jeg også trodde prisen var framme og bak til og begynne med. Da hadde det vært ok. Det var inntil jeg henta den :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå