Gå til innhold

Øyrepluggar som heng fast med god lydkvalitet?

Zeph

Anbefalte innlegg

Eg har sett meg lei alle pluggane som ikkje vil henge fast og er på jakt etter nokre som sitter heilt fast og må enten få eit kraftig rykk eller dras ut med makt/teknikk. Spesielt saknar eg dette i skibakken, det er vått, du er i bevegelse og drar gjerne litt i ledningen. Resultatet er at pluggane heng halvvegs inne og 98% av bassen forsvinn samt at dei til slutt dett heilt ut. Eg har eit par formstøpte hørselsvernpluggar, dei sit sjølvsagt som...støpt (:p), og når eg tar ut hørselsverndelen passar faktisk Shure-pluggane inni, men problemet er at dei ikkje heng, så då er eg like langt. Har type gul proppting som fulgte med Shure-pluggane, men vil ikkje ha noko eg på kneppe saman for å få inn.

Alle forslag tas i mot, lydkvaliteten er sjølvsagt viktig, men til den type pluggar er det vel stort sett bra. Å kjøpe på f.eks. Ebay eller frå utanlandske nettbutikkar er absolutt aktuelt dersom eg kan spare ein del på det. Har ikkje satt noko budsjett, men helst ikkje 3-4-5000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å forsøke å skaffe støpte plugger til Shure-proppene? Shure har i alle fall tilbudt denne tjenesten før, dog måtte man gjøre det hos dem i USA. Kanskje det er mulig å få tilpasset hørselsvern-pluggene slik at du kan plugge inn Shure-ene når du vil.

Passer ikke noen av de andre pluggene du fikk med? Husker at jeg begynte med de gule sandpapir-sakene, men ble lei, og bruker nå de minste gjennomsiktige.

Lenke til kommentar

Har prøvd alle, men ingen sit godt nok. Har dei grå, medium på sidan dei passar best. Resten var det ikkje så mykje å hente på, kun dei gule som var mogeleg å bruke. Om eg kan bruke dei støpte er ingenting betre, men som sagt, dei heng ikkje, og eg er skeptisk til å lime og herje med dei. Har lyst å kunne bruke dei grå eg har på i dag og. Om eg hadde kunnet kjøpe nokre pluggar å feste på shure-pluggane som heng både i øyret og på pluggen hadde det vore supert. Støpte frå Shure hadde vore kos, men eg har ikkje tenkt meg til USA med det første. Mogeleg ein kan få tilsendt støypegummi, gjere det sjølv og sende til USA, hadde jo kanskje vore eit alternativ. Spørs litt kva pris det er snakk om.

Støpte heng jo best, men det må vel finnes andre på markedet som er brukande.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Passformen til øreplugger er vell ganske individuelt? Jeg tror egentlig at det blir rimelig vanskelig å finne de perfekte ørepluggene uten å prøve dem selv. Men litt off topic; noen som forskjellen på Sennheiser CX300, CX400 og CX500? Jeg har hørt at ihvertfall CX300 har fått mye skryt og både CX400 og CX500 koster jo mer, så da må vell de være enda bedre? Har du forresten testa noen av disse? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...