kanonkent Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kommer vel litt an på forholdet, hvordan dama ser på det. Jeg tror ikke madammen hadde likt at jeg hadde fått en lapdance. For å være helt ærlig så hadde jeg ikke følt meg helt komfortabel med det heller. Hadde rett og slett følt meg litt "utro". De eneste puppene jeg vil ha gnidd opp i ansiktet er madammen sine Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hehe.. Å fy feite da hadde det blitt balluba. Hadde ikke anbefalt dette nei... Endret 4. mars 2008 av roberteh Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Altså, en ting er en uskyldig lapdance. Men dette Stripperline driver med, er faktisk et rent sexshow. Titta på siden hennes, og man kan bestille to jenter som gjør ting som å gi hverandre oralsex, fingrer hverandre, gnir hverandre inn i krem o.l. Da syntes jeg ikke det blir uskyldig morro lenger. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Altså, en ting er en uskyldig lapdance. Men dette Stripperline driver med, er faktisk et rent sexshow. Titta på siden hennes, og man kan bestille to jenter som gjør ting som å gi hverandre oralsex, fingrer hverandre, gnir hverandre inn i krem o.l. Da syntes jeg ikke det blir uskyldig morro lenger. Øh? Det kan vel strengt tatt ikke kalles for lap dance Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Lesbisk sexshow, kalte de det selv. Da er det jo kjekt for mannen å komme hjem og kunne si at han har sett en "lapdance" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nei, nettopp. Se men ikke røre-prinsippet funker ikke helt i denne situasjonen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Altså, en ting er en uskyldig lapdance. Men dette Stripperline driver med, er faktisk et rent sexshow. Titta på siden hennes, og man kan bestille to jenter som gjør ting som å gi hverandre oralsex, fingrer hverandre, gnir hverandre inn i krem o.l. Da syntes jeg ikke det blir uskyldig morro lenger. Nei da blir det full fest...WOHOO! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Selvfølgelig er lap dance okei. Så lenge ikke kuken din PLUTSELIG penetrerer vaginaen hennes, så tror jeg ikke dama di flipper krisemongo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå