Fisk1 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hallo! Har et "lite" problem med en Sony Bravia 37" LCD-TV; den slår seg rett og slett ikke på. Ja, kontakta står i støpselet, jeg har prøvd både påknappen oppå TV'n og fjernkontrollen, men intet bilde. Ikke en dritt! What the fuck? Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kommer det ikke noe lys eller noe? Dersom den er nyere enn 5 år er det nok en reklamasjonsak. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Kommer det ikke noe lys eller noe?Dersom den er nyere enn 5 år er det nok en reklamasjonsak. Det lille røde lyset som skal indikere hvilemodus kommer heller ikke på nei. Er nesten helt ny, så dette er dumt... Ingen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvis den er mindre enn 10 dager siden du kjøpte den så gå tilbake til butikken, så får du utlevert en ny med en gang. Ellers så sender de den på service. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Og du er sikker på at det er strøm i veggkontakten som den står i? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Og du er sikker på at det er strøm i veggkontakten som den står i? Ja, det er jeg sikker på. Men! Nå funker den faenmeg igjen... Så er ikke godt å si hva som har vært på ferde her. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Da ville jeg ha levert den.. Så er du sikker på at du får en som funker.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Da ville jeg ha levert den.. Så er du sikker på at du får en som funker.. Blir ikke mitt problem i såfall, men jeg skal videreformidle saken. Takk for alle råd, saken er avsluttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå