Gå til innhold

Xbox 360 - Thief - funker ikke på LCD skjerm?

dahwan

Anbefalte innlegg

Har spilt Thief : Deadly Shadows på en gammel skjerm nede på stua.

Har fått meg 22" widescreen PC skjerm på rommet mitt. Kjøpte meg en kabel som gik fra Xbox360'en til VGA kontakta på PC skjermen min.

Når jeg kjører Thief : Deadly Shadows på rommet mitt på LCD skjermen får jeg feilmeldingen

"VGA HD AV Cable does not support the PAL-50 setting required by this game. Connect the composite connector of your cable or use an Advanced SCART or Component HD AV Cable. For more info, go to

www.xbox.com/support."

Feilmeldingen får det til å høres ut som det er noe jeg kan gjøre uten å kjøpe en "Advanced SCART" eller en "Component HD AV Caple".

F.eks. Hva er en composite connector av kabelen min?

Takker på forhånd. Vil gjerne spille favorittspillet mitt på 1680x1050 ;)

Endret av dahwan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay |=(

Men nå prøver jeg å spille Bioshock på 360en. Jeg kan spille det ei lita stund. Noen minutter kansje, men så blir skjermen min svart, og to røde lys lyser på xbox360en. Ikke fire, men to. Så går det maybe 10 sekunder før xboxen blir stille, men med de røde lysene fortsatt lysende.

Hvorfor skjer dette?

Er det fordi spillet er fucka? Jeg kan fikse spillet hvis det er problemet. Men jeg har på følelsen av at det har noe med kabelen å gjøre >=(

Veit noen hvorfor dette skjer?

Lenke til kommentar

Fant dette: http://support.microsoft.com/kb/907533

Står at de to røde lysa betyr at Xboxen er overoppheta. Men det gir ingen mening i det hele tatt, siden jeg bynte å spille Xbox om morran etter at xboxen hadde vært avslått hele natta. Spilte ikke mer enn 5 minutter før den slo seg av med de røde lysa. Pluss at xboxen står i en vinduskarm ved et ÅPENT vindu med vinter på utsida >=(

Hva i &¤%@£$ er det som skjer'a??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det første som slår meg er at du må ikke sette den nær en vinduskarm og åpent vindu. Raske temperaturskifter er ikke bra, dessuten kan det kondensere vann på innsiden av boksen. Sørg elles for at den ikke står nær noe annen som utvikler varme, og at den har god ventilasjon på alle kanter.

Det kan også tenkes at viftene er gåen, da er det lite du kan gjøre annnet enn å sende den på reperasjon.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Lot den kjøle seg ned ved vinduet en stund. Den stod på med viftene i gang, men uten et spill kjørende. Klarte å spille Bioshock i noen timer før de røde lysa bynte å blinke igjen :p

Ville det hjulpet å blåse luft fra en komprimert luftflaske inn i hullene på 360'en? Altså for å få vekk støv og slikt?

Lenke til kommentar
Lot den kjøle seg ned ved vinduet en stund. Den stod på med viftene i gang, men uten et spill kjørende. Klarte å spille Bioshock i noen timer før de røde lysa bynte å blinke igjen :p

Ville det hjulpet å blåse luft fra en komprimert luftflaske inn i hullene på 360'en? Altså for å få vekk støv og slikt?

Du kan jo prøve det.

Verdt et forsøk for å slippe å sende den bort i et par uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...