Treblad Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har fått siden min om til en HTML fil...men kan en av dere bare gjøre slik at det blir scroll til høyre i den midderste "bilde".? Eller beskrive hvordan jeg gjør det? http://www.geocities.com/treblad2002/Untitled-3.htm Pleeease! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 er ikke hlet sikker på hva du mener. men frames kan jo gjøre susen. Hvis du mener at det er det hvite feltet som skal scrolles i, mens de grønne på hver sin side skal stå statisk. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 er ikke hlet sikker på hva du mener. men frames kan jo gjøre susen.Hvis du mener at det er det hvite feltet som skal scrolles i, mens de grønne på hver sin side skal stå statisk. Ja. Det er det jeg mener. På det hvite feltet i midten vil (eller må) jeg ha en scroll i høyre hjørne. Kan noen av dere hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 <html> <frameset cols="xx%,xx%,xx%> <FRAME NAME="x" SRC="xxxx.htm"> <FRAME NAME="x" SRC="xxxx.htm"> <FRAME NAME="x" SRC="xxxx.htm"> </frameset> </html> setter da prosentene slik det passer med siden. Kaller venstre grønne for ettelerannet, kilden er da filnavnet det samme med den hvite. og den høyre grønne. i den rekkefølgen. setter du inn denne istedet <frameset cols="xx%,xx%,xx%" FRAMEBORDER="0" FRAMESPACING="0" BORDER="0"> Så får du usynlige rammer. Liit knotete forklart men. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 <html> <frameset cols="xx%,xx%,xx%> <FRAME NAME="x" SRC="xxxx.htm"> <FRAME NAME="x" SRC="xxxx.htm"> <FRAME NAME="x" SRC="xxxx.htm"> </frameset> </html> setter da prosentene slik det passer med siden. Kaller venstre grønne for ettelerannet, kilden er da filnavnet det samme med den hvite. og den høyre grønne. i den rekkefølgen. setter du inn denne istedet <frameset rows="xx%,xx%,xx%" FRAMEBORDER="0" FRAMESPACING="0" BORDER="0"> Så får du usynlige rammer. Liit knotete forklart men. Sry, men det skjønte jeg ingenting av. :oops: Kan du gjøre det for meg? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 hmmm. hvis jeg er snill så men de er jo jpg bilder alle sammen, skal det misdterste fylles med tekst eller hva.. skal det se ut som noe liknende forsiden min?? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 hmmm. hvis jeg er snill så men de er jo jpg bilder alle sammen, skal det misdterste fylles med tekst eller hva.. skal det se ut som noe liknende forsiden min?? Jeg sender deg en fil...som jeg har på PCen min...det er den som er den "ekte". Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Det hadde vært veldig fint visst du gjorde deg, og klarte det! Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 <iframe> ville vært et bedre alternativ mener jeg. Se www.home.no/scc for å se hva jeg mener.[/url][/i] Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 <iframe> ville vært et bedre alternativ mener jeg. Se www.home.no/scc for å se hva jeg mener.[/url][/i] Uansett hva som er best, så kan jeg ikke bruke noen av delene. Det er derfor jeg trenger hjelp fra dere. Om dere vil skrive en liten "guide" om hvordan jeg gjøre det, eller om å rett og slett gjøre det for meg. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Noen som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Vær så snill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå