aspic Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 snipp Seriøst, du sa det så bra Lenke til kommentar
Mjoellnir Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg er 20 og jeg har allerede en nedre mellomledelsesposisjon, fordi jeg er god med mennesker, men en person som har brukt tre år på sitt toårige yrkesfagsutdannelse, og har knapt vært i timene, vil jobbe under en bil, eller stå på et kjøkken, eller vaske eldre mennesker, resten av livet, Så du syns du er bedre og mer viktig for samfundet enn de som får henda sine litt skitne? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg har et godt språkøre Mitt inntrykk er at du ikke har spesielt godt språkøre i det hele tatt. Innleggene dine inneholder en stor mengde skrivefeil, og setningsbygning og lesbarhet er i beste fall middels. Dessuten slurver du med enkle ting som stor forbokstav etter punktum. Jeg er nysgjerrig, hva betyr det at du har en "nedre mellomlederstilling"? Betyr det at du er teamleader for en gjeng telefonselgere eller bilmekanikere, eller har du fått deg en administrativ jobb med fleksitid, hjemmekontor og årslønn på 450'+? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Vil si at oppfølging på svake områder er viktigere enn på sterke områder. Jeg slet veldig med nynorsk og tildels med bokmål og fikk aldri noen oppfølging på de områdene. En mulighet man kan benytte seg av er å ta ting som privatist. Jeg hadde bare generell studiekompetanse etter VGS. Derfor tok jeg 2mx, 3mx og 2fy som privatist mens jeg var i militæret. Angående dårlige lærere så er det dessverre et faktum for alt som finnes av skoler og universiteter. Jeg hadde en lærer som kunne faget sitt, men ikke klarte å lære bort. Det beste eksempelet jeg har på hva en lærer kan gjøre for et fag har jeg fra tysken. Vi hadde i 1. og 2. klasse på VGS flere lærere som ikke kunne lære bort. i 3. klasse på VGS fikk vi en svært kompetent lærer som sikkert lærte bort i 10x tempoet til de forrige lærerene. Han reddet tysk fra å være et utrolig kjedelig fag som jeg holdt på å stryke i til et interessant fag hvor jeg fikk en bra karakter Endret 4. mars 2008 av blackbrrd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå