Gå til innhold

Memory stick til PSP

Allt í lagi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel 99% sjanse for at minnekortet er fake, så håper det varer mer enn 3 måneder :p

Hvordan kan det være fake når selgeren kun har fått positive tilbakemeldinger?

Fordi folk legger tilbakemedlingen inn i løpet av en uke, men først etter 3 måneder slutter det å virke.

Da kan man ikke legge inn ny feedback.

Lenke til kommentar
i alle fall tarvelig av sony å ikke inkludere litt minne i psp'n slik at man i det minste kunne lagre fremgang i spill.

Spesielt når man må ha memory stick til å spille et spill i det hele tatt. Slik var det med Metal Gear Solid: Portabel OPS. Fikk ikke spilet det før det var satt inn et MS.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp mail om at minnebrikkene er sendt. So much for 24timer etter betaling.

Med mindre han bare har vært sen med å sende ut mailene etterpå, selvfølgelig.

Om de varer i akkurat 3 mnd eller ei spørs jo. Jeg kjøpte en 2GB billig i Thailand for to år siden og den fungerer fint enda i alle fall.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en 4GB Sony Memorystick (garantert fake) fra Kina for noen dager siden. Pris inkl. frakt var kr. 183,-

I følge pakkesporingen kom den til Norge i går (tirsdag) og denne meldingen står på posten.no:

AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Antatt tollpliktig

Er det noen fare for at tollvesnet krever noe? Prisen er jo nokså lav ift litepris i Norge. Og hvor lang tid kan jeg regne med at tollerene bruker på å sende den videre?

Lenke til kommentar
Go to memorystick on your PSP and press triangle.

If it says magicgate is not supported then it means its fake

Jeg har to stk. Et kjøpt her, der står det "Supported" og på det som jeg kjøpte i Thailand står det "Unknown" på. Sansynligvis fake da. Sjokk :)

Har i alle fall vart i 2 år ++ nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...