Allt í lagi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Men hvordan kan de selge den som et sandisk-produkt? Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Selger mye bedre enn hvis de skriver et kinesisk merke som ingen har hørt om. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Selger mye bedre enn hvis de skriver et kinesisk merke som ingen har hørt om. Det jeg mener, de har da ikke lov til dette? Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nope, men de gjør det likevel. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Samma hva, håper bare dritten funker når jeg får fatt i det. Trodde ikke det var fake faktisk, men etter litt googling skjønner jeg at det er en hel liten industri å selge minnekort som funker en uke også funker de ikke lengre. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg kjøpte et russisk 8GB kort for lenge siden til 400kr som var sykt billig da og det fungerer i allefall enda Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er vel 99% sjanse for at minnekortet er fake, så håper det varer mer enn 3 måneder Hvordan kan det være fake når selgeren kun har fått positive tilbakemeldinger? Fordi folk legger tilbakemedlingen inn i løpet av en uke, men først etter 3 måneder slutter det å virke. Da kan man ikke legge inn ny feedback. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 i alle fall tarvelig av sony å ikke inkludere litt minne i psp'n slik at man i det minste kunne lagre fremgang i spill. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Fikk med 1 GB minnekort, spillet dexter og en UMD family guy "best of" Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 i alle fall tarvelig av sony å ikke inkludere litt minne i psp'n slik at man i det minste kunne lagre fremgang i spill. Spesielt når man må ha memory stick til å spille et spill i det hele tatt. Slik var det med Metal Gear Solid: Portabel OPS. Fikk ikke spilet det før det var satt inn et MS. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Fikk med 1 GB minnekort, spillet dexter og en UMD family guy "best of" Det var vel en bundle som er gått ut nå. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Fikk med 1 GB minnekort, spillet dexter og en UMD family guy "best of" Det var vel en bundle som er gått ut nå. http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13435 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Var den jeg kjøpte og når jeg gikk over til slim. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Go to memorystick on your PSP and press triangle. If it says magicgate is not supported then it means its fake Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fikk nettopp mail om at minnebrikkene er sendt. So much for 24timer etter betaling. Med mindre han bare har vært sen med å sende ut mailene etterpå, selvfølgelig. Om de varer i akkurat 3 mnd eller ei spørs jo. Jeg kjøpte en 2GB billig i Thailand for to år siden og den fungerer fint enda i alle fall. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Fikk mailen nettopp jeg også. Den som sender ut sender sikkert samme mailen til alle som har bestilt samtidig. Baidvei, disse uoriginale minnekortene kan vel ikke skade PSP'n på noen måte? Endret 5. mars 2008 av theMar Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg bestilte en 4GB Sony Memorystick (garantert fake) fra Kina for noen dager siden. Pris inkl. frakt var kr. 183,- I følge pakkesporingen kom den til Norge i går (tirsdag) og denne meldingen står på posten.no: AVVIK I PRODUKSJONEN Årsak: Antatt tollpliktig Er det noen fare for at tollvesnet krever noe? Prisen er jo nokså lav ift litepris i Norge. Og hvor lang tid kan jeg regne med at tollerene bruker på å sende den videre? Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Go to memorystick on your PSP and press triangle.If it says magicgate is not supported then it means its fake Jeg har to stk. Et kjøpt her, der står det "Supported" og på det som jeg kjøpte i Thailand står det "Unknown" på. Sansynligvis fake da. Sjokk Har i alle fall vart i 2 år ++ nå. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Noen som har fått den stick'n enda? Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nope, følger med her for å se om noen andre har fått. Men de bør være her anytime egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå