Allt í lagi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen tips til hvilken man bør kjøpe? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Alt etter som. Jeg kjøpte en 4gb stikke, men den virket ikke normalt før jeg innstallerte Dark Alex sine custom firmwares. 180 kroner ferdig levert. Denne kjøpte jeg. http://cgi.ebay.co.uk/Sandisk-4GB-Memory-S...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Et annet spørsmål litt i samme retning: burde jeg kjøpe en psp nå? Eller vente på et prisdropp / bundle. Mener det ble annonsert bundle for USA, med god of war. Men finner ingen bekrefting for europa. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Min Silver var akkurat gått i posten da jeg så den nye, røde, PSP'n med Kratos-artwork på. Reiv meg litt i håret med det samme, men tviler på den kommer til Europa. Prisdropp kommer neppe før til høsten, Sony selger godt med PSP'r for tida. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Min Silver var akkurat gått i posten da jeg så den nye, røde, PSP'n med Kratos-artwork på. Reiv meg litt i håret med det samme, men tviler på den kommer til Europa. Prisdropp kommer neppe før til høsten, Sony selger godt med PSP'r for tida. Hvorfor det? Psp slim ble solgt med daxter før, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Alt etter som. Jeg kjøpte en 4gb stikke, men den virket ikke normalt før jeg innstallerte Dark Alex sine custom firmwares. 180 kroner ferdig levert. Denne kjøpte jeg. http://cgi.ebay.co.uk/Sandisk-4GB-Memory-S...1QQcmdZViewItem Prøvde kjøpe der, men Norge ble ikke godtatt av selger? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Alt etter som. Jeg kjøpte en 4gb stikke, men den virket ikke normalt før jeg innstallerte Dark Alex sine custom firmwares. 180 kroner ferdig levert. Denne kjøpte jeg. http://cgi.ebay.co.uk/Sandisk-4GB-Memory-S...1QQcmdZViewItem Hva mener du med at den ikke funka skikkelig? Jeg har ikke tenkt å installere noe custom firmware, vil dette påvirke om stick'n funker eller ikke? Endret 2. mars 2008 av theMar Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Funker helt fint med 4GB memory stick på min psp. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har en eldgammel "phat" psp med FW 3.90 M33. Er det da 4GB som er max minnestørrelse? Eller funker det med 8GB? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 8 gb... men har bestilt meg nå en 4gb fra ebay, 171 kr inkl frakt fin pris det....... Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ja, godt poeng egentlig. Får 3x 4GB der til prisen av 1x 8GB på komplett. Prøvde kjøpe der, men Norge ble ikke godtatt av selger? Prøv å kjøpe en av de som sendes "worldwide" fra samme selger. Funket fint for meg. Eks: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=290211366926 Endret 3. mars 2008 av Andy156 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Nå, hvor lang tid tar det før den ligger i postkassen? Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Lurer jeg på også. Håper de kommer til påske (jeg kjøpte i dag tidlig). Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ble sendt 4 gb i dag ja, blir spennende å se når det dukker opp 8 Gb kort skal vist komme ganske så snart til fin pris fra samme selger:) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Får man beskjed når den går i posten? Bestilte igår jeg, regner med at de vet hvordan man unngår at det blir stoppet i tollen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Får man beskjed når den går i posten? Bestilte igår jeg, regner med at de vet hvordan man unngår at det blir stoppet i tollen. om du bestilte bare 1 koster den under 200 kr uansett, men den blir markert som "gift" også og da øker vel grensen til 1000 kr vist jeg husker rett Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er vel 99% sjanse for at minnekortet er fake, så håper det varer mer enn 3 måneder Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Det er vel 99% sjanse for at minnekortet er fake, så håper det varer mer enn 3 måneder Hvordan kan det være fake når selgeren kun har fått positive tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er vel 99% sjanse for at minnekortet er fake, så håper det varer mer enn 3 måneder Hvordan kan det være fake når selgeren kun har fått positive tilbakemeldinger? Fake som i ikke orginal Alt fra Hong Kong er vel mer eller mindre uorginalt, hvorfor tror du prisen er så lav? og vist du ser på ebay siden til det 4 gb kortet vi har kjøpt, så ser du på bildene at navnet er ikke gravert inn på kortet , noe som også tilsier den ikke er orginal Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 den er ikke original, men funker fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå