Gå til innhold

Memory stick til PSP

Allt í lagi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min Silver var akkurat gått i posten da jeg så den nye, røde, PSP'n med Kratos-artwork på. Reiv meg litt i håret med det samme, men tviler på den kommer til Europa. Prisdropp kommer neppe før til høsten, Sony selger godt med PSP'r for tida.

Hvorfor det? Psp slim ble solgt med daxter før, eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar
Alt etter som.

Jeg kjøpte en 4gb stikke, men den virket ikke normalt før jeg innstallerte Dark Alex sine custom firmwares.

180 kroner ferdig levert.

Denne kjøpte jeg.

http://cgi.ebay.co.uk/Sandisk-4GB-Memory-S...1QQcmdZViewItem

Hva mener du med at den ikke funka skikkelig? Jeg har ikke tenkt å installere noe custom firmware, vil dette påvirke om stick'n funker eller ikke?

Endret av theMar
Lenke til kommentar
Får man beskjed når den går i posten? Bestilte igår jeg, regner med at de vet hvordan man unngår at det blir stoppet i tollen.

om du bestilte bare 1 koster den under 200 kr uansett, men den blir markert som "gift" også og da øker vel grensen til 1000 kr vist jeg husker rett

Lenke til kommentar
Det er vel 99% sjanse for at minnekortet er fake, så håper det varer mer enn 3 måneder :p

Hvordan kan det være fake når selgeren kun har fått positive tilbakemeldinger?

Fake som i ikke orginal

Alt fra Hong Kong er vel mer eller mindre uorginalt, hvorfor tror du prisen er så lav? :p

og vist du ser på ebay siden til det 4 gb kortet vi har kjøpt, så ser du på bildene at navnet er ikke gravert inn på kortet , noe som også tilsier den ikke er orginal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...