Gå til innhold

tipser om billige sigma objektiver

Anbefalte innlegg

Hei.

Muligens helt feil forum del jeg poster i, men det handler om objektiver.

Sjekk ut nyeste tilbudsavis fra lefdal. Finner den på nettsiden deres hvis du ikke har papir utgaven.

Blant annet 18-50mm F2.8 dc macro for 2995,- :) Flere andre bra tilbud på sigma objektiver. Sjekka ut ett par av dem på prisguiden.

Er denne feilposta så slett eller flytt. Tenkte jeg skulle bare tipse. :)

Endret av gorefeast
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ikke så halvgæærn pris, men ser de fortsatt ligger endel over i pris på CF kort

Dyre på kort ja, men nå var det nå bare tips angående objektiver :)

18-50'en var jo over 600,- billigere, enn den billigste på prisguiden :)

Og har du en Lefdal butikk i nærheten så slipper du jo frakt også, som kommer i tillegg hvis du bestiller fra nettsjappe :)

Ellers så så jeg bare på ett par andre, men var noen hundrelapper billigere de også i forhold til billigste pris på prisguiden :)

Lenke til kommentar
Var ikke så halvgæærn pris, men ser de fortsatt ligger endel over i pris på CF kort

Dyre på kort ja, men nå var det nå bare tips angående objektiver :)

18-50'en var jo over 600,- billigere, enn den billigste på prisguiden :)

Og har du en Lefdal butikk i nærheten så slipper du jo frakt også, som kommer i tillegg hvis du bestiller fra nettsjappe :)

Ellers så så jeg bare på ett par andre, men var noen hundrelapper billigere de også i forhold til billigste pris på prisguiden :)

Som stolt medarbeider i Lefdal så kan jeg si at de prisene på objektiv er lavest i landet.

Lenke til kommentar

Jøss, jeg er imponert etter å ha sjekket med prisguiden. Mange av de var jo vesentlig billigere. (Og noen litt dyrere)

Nå mangler det bare at Lefdal åpner butikk i Tromsø. Coban, du får hinte oppover i systemet at dere er ønsket i Tromsø. :)

Lenke til kommentar

Ja,sa at prisen på 18-50 f/2.8 var bra, det er nok norges billigste p.t.

Grunnen til at jeg nevnte CF kort var at de også stod i tilbudsavisen.

Edit: Det jeg for min del skulle ønske er at kompetansen på enkelte medarbeidere skulle stå i stil til prisene.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Hehe, jeg tror han tenkte "gode priser, god kompetanse". Men det var ganske tvetydig skrevet.

Nå er vi jo inne på den evige debatten pris vs service:-)

Vi kunne brukt laaang tid på å diskutere dette opp i mente osv osv. Men det er selvfølgelig store utfordringer ved at personer skal ha spisskompetanse på data, foto, video, hifi osv osv. alt på en gang. Slik det er generelt så tror jeg at 90% av våre kunder får den informasjonen de trenger.

De resterende 10 % handler vel på Japanphoto eller Fotovideo osv.

Lenke til kommentar

Mange deilige formuleringer i den annonsen...

*Objektiv: Det finnes mange typer forskjellige objektiv som gjør fotografering gøy. Zoomobjektiv for avstandsfotografering, (...)

*Filter: (...) Du kan også få filter som gir effekter, f eks UV-filter som motvirker "sol-dis".

Men fine priser ja. Spesielt på 18-50/2.8 og 50-150/2.8.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg tror han tenkte "gode priser, god kompetanse". Men det var ganske tvetydig skrevet.

Vi kunne brukt laaang tid på å diskutere dette opp i mente osv osv. Men det er selvfølgelig store utfordringer ved at personer skal ha spisskompetanse på data, foto, video, hifi osv osv. alt på en gang. Slik det er generelt så tror jeg at 90% av våre kunder får den informasjonen de trenger.

I mitt tilfelle så var den stor utfordringen at selgeren ikke visste om EOS var Canon eller Nikon...og ikke hadde peiling på kamera i det hele tatt. så snakk om spisskompetanse er vel å ta litt hardt i.

Jeg forventer ikke at alle selgerene kan alt om alle produktene, men dette er tross alt folk som skal veilede andre på kjøp.

Men beklager for OT på akkurat dette.

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle så var den stor utfordringen at selgeren ikke visste om EOS var Canon eller Nikon...og ikke hadde peiling på kamera i det hele tatt. så snakk om spisskompetanse er vel å ta litt hardt i.

Jeg forventer ikke at alle selgerene kan alt om alle produktene, men dette er tross alt folk som skal veilede andre på kjøp.

Kan være det var en helt fersk person du traff, det er ikke frekt å spørre om det finnes andre som har mer peiling.

Lenke til kommentar

Kan være det var en helt fersk person du traff, det er ikke frekt å spørre om det finnes andre som har mer peiling.

Skjønner jo at du forsvarer arbeidsplassen din med nebb og klør. Slik er det stort sett alltid, og ofte den unnskyldningen med at man kan ikke vite alt osv. Men av personlige og av andres erfaringer så er det nå engang slik at det opp igjennom årene har vært endel inkompetente mennesker ansatt på Lefdal. Det samme gjelder forøvrig en rekke andre elbutikker også så du kan trøste deg med at "din" butikk ikke er alene om det.

Til din opplysning så kan jeg fortelle deg at personen som jeg snakket med har jobbet der rimelig lenge, og ikke noen som begynte i forigårs.

Lenke til kommentar

Skal si det ble OT her da. :roll:

Att du ønsker bedre kompetanse blant noen medarbeidere der Wipeout, er det samme vi alle ønsker av noen i alle slags butikker og bransjer.

Har opplevd mye inkompetanse i flere fotobutikker også jeg.

Kort og godt så er det inkompetanse i all slags yrker.

Og att du Operg fikk kjøpt objektivet til 2000,- i Østerrike er kjekt for deg, men har ingenting med norske pris nivået å gjøre.

Så tilbake til topic:

Jeg tipset om billige objektive i norge av fabrikat Sigma.

Tilbudet gjelder visst neste uke også etter hva jeg ble fortalt av en ansatt hos Lefdal. :thumbup::)

Det synes jeg var verdt å tipse om. :yes:

Lenke til kommentar

gorefeast

Jeg synes det er kjempefint at du og andre gidder og bruke tiden deres til å gi oss andre "kranglefanter" sånne kjempefine tips.

Det er nok mange av oss som blir glade for tips alla dette.

Det er nok ganske mange her på forumet som har kjøpt 30D hos JP.grunnet en tråd lik denne.

Bare litt OT til :) For meg har det ofte vært til min fordel med ukyndige butikkansatte,med litt "proft prat" så kan du få til ganske gode handler uten at dem vet hva dem selger til deg.Eks:Ting som ligger og støver ned som dem ikke har en anelse hva er. :thumbup: Så lenge jeg vet hva jeg skal ha så er det bare søt med "dumme" butikkansatte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...