TheKims Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Styrestrømmen du tenker på? Det ikke det skal ha så mye å si. Men visst strømkabelen og phonokablene ligger på samme side så har vi funnet ut av problemet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 For å si det sånn så ligger kablene som går fra stereoen(en tykk) og ledningen fra strømmkilden ligger i lag hele veien bak til forsterker og basskasse Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Da tar du å legger phonokabler på andre siden så er problemet borte Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Okay...da skal eg gjøre det imårra...siden bilen min er på lån nå..så håper eg pipingen forsvinner...jævli irriterende å måtte overdøve pipingen med litt for høy musikk(selv for meg) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Flyttet ledningen til andre siden av bilen men piper enda....er dette riktig kobla på cd spilleren? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ser ut som du henter strøm fra tenning (acc). prøv å koble rød til rød. Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kobla opp nye høytalere i dag. Piper som søren i diskanten. Akuratt samme probleme. For prøve å bytte side på phonokablene å se om det hjelper=) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Skal prøve med rød på rød,bilen er ikke her nå,men skal ta det når den kommer tilbake igjen,f*** håper pipingen forsvinner snart...leeeeeeei Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Det funket ikke...ikke liv i spilleren i det hele tatt med rød på rød...merket idag når eg bare skrur på forsterkeren så er det nesten samme susingen i høytalerne....så spilleren trenger da vist ikke å stå på for at eg skal få susing osv... hmmm... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det funket ikke...ikke liv i spilleren i det hele tatt med rød på rød...merket idag når eg bare skrur på forsterkeren så er det nesten samme susingen i høytalerne....så spilleren trenger da vist ikke å stå på for at eg skal få susing osv... hmmm... Suser det i høyttalerne når anlegget ikke står på? Var det ikke liv i spilleren selv når bilen gikk? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Nei,med rød på rød så var det ikke liv selvom bilen var igang...det suser i anlegget bare eg skrur på forsterkeren,har en sånn kanpp nede ved ene døre som eg trykker på Lenke til kommentar
O_K Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 En ting som du kan sjekke er hvor du har strukket ledningene i motorrommet. Vet om en som hadde akkurat dette problemet på en Golf II, støy fulgte turtall og var høyfrekvent. Det var fordi strømkabel gikk veldig nære coilen, og der plukker den opp enormt med støy, høye spenninger støyer generellt mer til omkringliggende kabler. Løsningen var å flytte strømledningen 20cm lengere unna, og alt ble stille:-) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Skal sjekke det der... Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Etter og ha lest gjennom denne tråden ligner det mest på dynamorelatert støy. Prøv ut denne her ; http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1093 Lenke til kommentar
sleden Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 jordinga må være skikkelig god for å ikke på den drittlyden:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Finner liksom ingen GODE plasser eg kan skru den fast ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå