Gå til innhold

Hvem er disse (WarLord)ene egentlig?

Anbefalte innlegg

Jeg har merket at dette forumet over en periode har blitt infisert av noen mystisker fyrer som ser ut til å kalle seg "(WarLord)"er. (WarLord)_Xerxes og (WarLord)_ZeZar (er det enda flere?) lager konstant nye poster hvor de skriver en masse lovord om Praetorians. Nå er jeg lei! :grumpy: Hvem er de, og hva vil de?! Og hvorfor blir de ikke utestengt? Det er jo innlysende at de bare er her for å hylle Praetorians som om det var den nye Bibelen! GJØR NOE TST!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ser det. TST har tatt hånd om en av postene. Alle postene jeg leste som Zezar hadde skrevet omhandlet Praetorians. :)

Send en mail til ham, du, så går det antagelig mye kjappere, hvis det gjør så mye da. Jeg lar heller være å lese dem.

Ja! Der var Praetorians MP demo ferdig nedlastet! Og jeg er ikke en etterkommer av verken Zezar eller Xerxes. :wink:

Lenke til kommentar

Hei gutter.

Som en av klanlederne i (WarLord) klanen må jeg få svare deg på ditt spørsmål. Klanen kan di forrsten lese om på www.warlordclan.angelcities.com

PRaetorians er et utmerlet spill som alle (de fleste) i klanen gleder seg til. i den anledning så prøver vi å reklamere litt og få pusha opp noe klanfights. MEN jeg har allerede bedt klanmedlemmene om å slutte å skrive om Praetorians, fordi noen ser ut til å ha svært store problemer med det....

Hva med GTA3, alle snakket om det en stund, ble noen av de "utvist".

Fint at dere har lagt merke til (WarLord)ene, det vil du også gjøre i fremtiden. TRO MEG!!!!!!!!!!

(WarLord)_ZeZar

www.warlordclan.angelcities.com

Lenke til kommentar

Hva er det som er galt med Angelcities???

Knallgreit.

Gidder ikke å betale dyre dommer så tidlig i fasen som (WarLord) klanen er! Dessuten kommer vi med en helt ny og utrolig mye forbedret side snart. Er kun på beta level foreløpig. Skal legge inn en "slags beta" versjon av siden snart.....

(WarLord)_ZeZar :p:p

www.warlordclan.(og beklaglivis) :shrug: angelcities :shrug: .com :woot:

Lenke til kommentar
MEN jeg har allerede bedt klanmedlemmene om å slutte å skrive om Praetorians, fordi noen ser ut til å ha svært store problemer med det....

Hva med GTA3, alle snakket om det en stund, ble noen av de "utvist".

Bra! :) Det er så forferdelig irriterende at hele skjermen fylles opp av "Praetorians er universets beste spill!"-poster. Når dere (WarLord)er ustanselig forteller oss andre om hvor genialest Praetorians er, blir man fort lei. Kravet om utestengelse av (WarLord)er er herved trukket tilbake (så sant dere ikke poster en ny "Praetorians er BEST"-tråd :wink: ).

PS: Da GTA3 kom ut brukte jeg ikke dette forumet noe særlig, men jeg kan tenke meg at det var like plagsomt.

Lenke til kommentar
Hva er det som er galt med Angelcities???

-popups

-popups

-popups

-den sia vil installere alle slags tvilsomme saker på maskina mi når jeg åpna linken...-

jammen så se å bruk opera da mann!(gutt/kvinne I dunno :D). zonealarm fixer også biffen.

Lenke til kommentar
Hva er Zonealarm egentlig????

ZoneAlarm er en brannmur. Den beskytter også PC'en din mot virus. Det var noen som nevnte ZoneAlerm og pop-ups, og jeg har i hvert fall aldri hørt om at ZoneAlarm beskytter PC'en din mot pop-ups. Jeg har selv gratisversjonen av ZoneALerm installert, og allikevel popper det stygge, irriterende pop-ups opp når jeg besøker siden deres (som ikke er noe mindre irriterende å lese eller se på).

Og med Opera får man ikke popus??

Selv bruker jeg ikke Opera, men tror jeg kan huske å ha lest noe om det. Disse gutta sier jo det, så jeg regner med at det er sant. Det finnes uansett masse "pop-up-killere" som man kan installere.

Jeg holder meg vanligvis unna sider med mye pop-ups, inkludert deres.

Lenke til kommentar
Jeg beklager hvis siden verken ikke er noe å se på, eller å lese på!

Og slik ser jeg det også. Men hvis de ville være så vennlig å besøke den en gang til, i løpet av halvåret, vil den garntert være forbedret, Med nytt  design :woot:  og andre ting...............

Mente det ikke vondt. Prøvde bare å si ifra om at all reklame og pop-ups er ganske plagsomt etter min mening. Du bør også kanskje vurdere å finne deg en skrifttype som er godt lesbar. De store skrifttypene skremmer rett og slett meg tilvake til gamer.no. :) Neida, men du bør finne deg en skrifttype, og ha noe informasjon som er tiljengelig for leserne, for linken til siden hvor det skal være informasjon å finne, fungerer nemlig ikke.

Lenke til kommentar

vil merke mer til en klan? hva skal dere drive med?

springe naken gjennom oslo med et kosteskaft opp i baken og skrike "perparatosium ruler" ja jeg vet navnet på det spillet er feil, på grunn av en ting.. jeg har ikke giddi og lært meg det, og det er ikke så viktig for meg at jeg må finne det ut heller.

dette minner om 13 åringer med litt for lite skolearbeid..

hmm.. hvilken annen idiot var det som ville ha klannavn? jo 3pm.. kanskje det er en av disse? sidene er jo omtrent like profft laga og. :)

Lenke til kommentar

Etter å ha sløst litt (ikke mye) tid på å kikke på sida deres fant jeg ut at sida suger, og at (warlord)ZeZar har en feil i sine pc specs:

Data facts: AMD Athlon 750 MHZ, 512 DDR RAM, Geforce 2 MX 400 MX (64 mb), 44x DVD!
hmm, 44X DVD? sikker på at det ikke er speeden han leser vanlige cder på a? Idiot..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...