Knarten Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei, noen som vett hvor eg kan få tak i CV! DB-10B bassbooster ? Hjelper de mye på? Har stor nokk forsterker fra før til og drive høytalerene:) bare lurer på åm de hjelper noge med bassboosten? Takk forsvar:) Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Dette har noen spurt om før, og jeg mener nå som den gang jeg leste det, at en subwoofer vil være mye bedre å investere i. Lenke til kommentar
Knarten Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 hehe, jepp.. men har litt lust på bassboster og:) bare for og teste noen som vett kor ein kan få ein slik fra ? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Tror ikke du får kjøpt de nye lengere... Men du kan jo følge med på bruktmarkedet.. Btw, gjør ikke en bassbooseter akkurat det samme som en equalizer? Endret 29. februar 2008 av Deila Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Btw, gjør ikke en bassbooseter akkurat det samme som en equalizer? Jo mener det, bare at den booster bare bassen. Kan vel ikke stille på noe annet. Waste vil jeg si, men det er jo meg da. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nettopp, som sagt så hjelper det mer med en subwoofer, eller en kraftigere forsterker. Ser for meg at en slik "booster" bare øker sjansen for clipping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå