jekk007 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er det en myte at på den vilde vest tiden hadde revolver duel? Eller er det et fakta? Jeg kunne tenkt meg en god side der det står mye fakta om den "vilde vesten"... Takk for alle svar jeg får uansett Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 det er vel ganske få kjente dueler, som gunfight at the o.k corral som har blitt til myte og har blitt med i mange filmer, faktum er vel at det kan telles på 1 hånd hvor mange beryktede gunfighters det var fra 1865-1890 http://en.wikipedia.org/wiki/Old_west Lenke til kommentar
jekk007 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Hvem da? Billy The Kid... Hvem flere? Jeg har sett "Young Guns" og da var vell han ganske rask med revolveren. Takk for svaret. Flerer "gode" sider? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 wild bill hickock, Doc Holliday for å nevne noen, de skulle vist ha en del folk på samvitigheten Lenke til kommentar
jekk007 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Takk for svaret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå