Deathsh00t Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei! Tåler denne PC-en Crysis; http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10309 Trenger en pc som tåler alle slags spill, dritt lei av at spill lagger. Men kommenter PC-en oxo ;] Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Den dør ikke av det men ikke forvent allverdens med FPS på høye innstillinger. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Den dør ikke av det men ikke forvent allverdens med FPS på høye innstillinger. ??? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ignenting idag klarer crysis på full guffe, men det er fin pc og du kommer til få en fin crysis-opplevelse med den dataen.. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 men dt er jeg glad for ;] Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Crysis er veldig GPU avhengig og som Crimar skriver så er det ingeh single shermkort som drar spillet godt i dag. Altså maskina dør ikke men du får ingen videre høy FPS på høye grafikkinstillinger. Nå har jo maskina kjapp disk, mye minne og en god prosessor så det er skjermkortet som er flaskehalsen. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Ja, men den for lagget litt da;] Så skaffer meg et bedre skjermkort. Venter til den nye Nvida geforce 9800, den tror jeg vil kjøre dn. Uten problemer -.- Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jeg kjører i alle fall crysis med alt på high og oppløsning på 1600x1050 uten AA/AF, og det kjører jeg ganske så ok... og dette med et 8800GT Endret 29. februar 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ignenting idag klarer crysis på full guffe, men det er fin pc og du kommer til få en fin crysis-opplevelse med den dataen.. Jo, jeg greier Crysis på fult på 1367x769 med 4x AA, så tipper at et 8800Ultra/HD3870 X2 greier det fint på fult med høyere oppløsninger. Lenke til kommentar
warin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 du kjører Crysis på fult uten lag ? tror jeg ingen ting på. Lenke til kommentar
shaniboy Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 kjører fult uten stress =) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kjører Crysis helt ok i 1280x1024 med ydmyke innstillinger . Random lagg merker jeg, men ikke så mye at det er plagsomt. Er ikke 100% sikker men Crysis er vel det mest krevende spillet ATM q6600@3 Ghz Fox 88800gt 2 GB minne Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 kjører fult uten stress =) Ta noen skjermskudd med FRAPS og kryss av for "Include frame rate overlay on screenshots" Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) du kjører Crysis på fult uten lag ? tror jeg ingen ting på. Signaturen din er for lang. Kutt den ned til fire linjer. kjører fult uten stress =) Samme gjelder deg. Nå slipper dere at en mod sier det. Men det hadde ikke vært ille det altså, moderatorene her er greie karer/jenter. Endret 29. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 greit at shaniboy er stolt av pcen sin , men du trenger ikke 12 linjer til det , kort det ned, nevn det som bør nevnes,, hva skal folk med floppy? tja noen bruker det ,, men man har ikke sånt i signaturen sin! man har det for og hvise til hw' sin eller ting man har prestert, eller ting man syns er intr, ikke 12 linjer om hw din lissom . peace out Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Av en eller annen merkelig grunn flyter Crysis "greit" om man kommer over 30FPS men synes det lagger litt vel mye når det begynner å skje ting. For de som synes spillet går uten stress eller med bra flyt tenker pipa får en annen lyd etter at dere kommer ut av fjellet igjen til full snestorm. Det får alt til å gå i sirop, virker som dette stedet er det mest krevende grafikkmessig i hele spillet sammen med scenene der det faller stein ned fra fjellet. Plutselig stopper alt opp og det står 4 oppe i høyre hjørne, samtidig med at jeg ikke var noe særlig over 20FPS i sneværet. Det var med 1280x1024 meget høy og 4XAA og 8800GTS 640Mb kort. Resten står i profilen for spesielt interreserte. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Av en eller annen merkelig grunn flyter Crysis "greit" om man kommer over 30FPS men synes det lagger litt vel mye når det begynner å skje ting.For de som synes spillet går uten stress eller med bra flyt tenker pipa får en annen lyd etter at dere kommer ut av fjellet igjen til full snestorm. Det får alt til å gå i sirop, virker som dette stedet er det mest krevende grafikkmessig i hele spillet sammen med scenene der det faller stein ned fra fjellet. Plutselig stopper alt opp og det står 4 oppe i høyre hjørne, samtidig med at jeg ikke var noe særlig over 20FPS i sneværet. Det var med 1280x1024 meget høy og 4XAA og 8800GTS 640Mb kort. Resten står i profilen for spesielt interreserte. Yo.. Jeg ække flink på sånne PC-er jeg vet så vidt hva en skjermkort er for! Jeg vet ikkno om hva en høy 4xaa kan gjøre. Jeg bare laster ned spill;] så spiller jeg de! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Av en eller annen merkelig grunn flyter Crysis "greit" om man kommer over 30FPS men synes det lagger litt vel mye når det begynner å skje ting.For de som synes spillet går uten stress eller med bra flyt tenker pipa får en annen lyd etter at dere kommer ut av fjellet igjen til full snestorm. Det får alt til å gå i sirop, virker som dette stedet er det mest krevende grafikkmessig i hele spillet sammen med scenene der det faller stein ned fra fjellet. Plutselig stopper alt opp og det står 4 oppe i høyre hjørne, samtidig med at jeg ikke var noe særlig over 20FPS i sneværet. Det var med 1280x1024 meget høy og 4XAA og 8800GTS 640Mb kort. Resten står i profilen for spesielt interreserte. Når steinene begynte å rulle ned fra fjellet, da klikka XPS'en min. :!: Men under snøværet gikk det faktisk helt fint. Kjører på Medium jeg da, får i med alt på High får jeg kun 8-9 FPS (Stillbilder). :!: Sorry for OT. Endret 1. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei crysis er et frustrerende spill på mange måter, ønsker selv og dra det "glatt" på 1900x1200 uten AA på "high" men det funker dårlig med mitt oppsett, utrolig men sant:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå