Gå til innhold

Tåler denne Crysis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crysis er veldig GPU avhengig og som Crimar skriver så er det ingeh single shermkort som drar spillet godt i dag.

Altså maskina dør ikke men du får ingen videre høy FPS på høye grafikkinstillinger.

Nå har jo maskina kjapp disk, mye minne og en god prosessor så det er skjermkortet som er flaskehalsen.

Lenke til kommentar
Ignenting idag klarer crysis på full guffe, men det er fin pc og du kommer til få en fin crysis-opplevelse med den dataen..

Jo, jeg greier Crysis på fult på 1367x769 med 4x AA, så tipper at et 8800Ultra/HD3870 X2 greier det fint på fult med høyere oppløsninger.

Lenke til kommentar
du kjører Crysis på fult uten lag ? tror jeg ingen ting på.

Signaturen din er for lang. Kutt den ned til fire linjer. :)

kjører fult uten stress =)

Samme gjelder deg. :wee:

Nå slipper dere at en mod sier det. Men det hadde ikke vært ille det altså, moderatorene her er greie karer/jenter. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

greit at shaniboy er stolt av pcen sin , men du trenger ikke 12 linjer til det , kort det ned, nevn det som bør nevnes,, hva skal folk med floppy? tja noen bruker det ,, men man har ikke sånt i signaturen sin! man har det for og hvise til hw' sin eller ting man har prestert, eller ting man syns er intr, ikke 12 linjer om hw din lissom .

peace out

Lenke til kommentar

Av en eller annen merkelig grunn flyter Crysis "greit" om man kommer over 30FPS men synes det lagger litt vel mye når det begynner å skje ting.

For de som synes spillet går uten stress eller med bra flyt tenker pipa får en annen lyd etter at dere kommer ut av fjellet igjen til full snestorm.

Det får alt til å gå i sirop, virker som dette stedet er det mest krevende grafikkmessig i hele spillet sammen med scenene der det faller stein ned fra fjellet.

Plutselig stopper alt opp og det står 4 oppe i høyre hjørne, samtidig med at jeg ikke var noe særlig over 20FPS i sneværet.

Det var med 1280x1024 meget høy og 4XAA og 8800GTS 640Mb kort.

Resten står i profilen for spesielt interreserte.

Lenke til kommentar
Av en eller annen merkelig grunn flyter Crysis "greit" om man kommer over 30FPS men synes det lagger litt vel mye når det begynner å skje ting.

For de som synes spillet går uten stress eller med bra flyt tenker pipa får en annen lyd etter at dere kommer ut av fjellet igjen til full snestorm.

Det får alt til å gå i sirop, virker som dette stedet er det mest krevende grafikkmessig i hele spillet sammen med scenene der det faller stein ned fra fjellet.

Plutselig stopper alt opp og det står 4 oppe i høyre hjørne, samtidig med at jeg ikke var noe særlig over 20FPS i sneværet.

Yo..

Jeg ække flink på sånne PC-er jeg vet så vidt hva en skjermkort er for! Jeg vet ikkno om hva en høy 4xaa kan gjøre. Jeg bare laster ned spill;] så spiller jeg de!

Lenke til kommentar

Når steinene begynte å rulle ned fra fjellet, da klikka XPS'en min. :wee: :!:

Men under snøværet gikk det faktisk helt fint. Kjører på Medium jeg da, får i med alt på High får jeg kun 8-9 FPS (Stillbilder). :!:

Sorry for OT. :(

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...