Hayer Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hei! Formaterte disken, installerte windows osv, å nå har skjermkortet begynt å lage en lite pipelyd i 3d mod! :-/ Hva har skjedd? Hvordan fixer man det? (Ja jeg har demontert PC-en, skulle sjekke om det var mye støv noe det ikke var) Er et EVGA 8800GTS Endret 29. februar 2008 av Hayer Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Fra vifta da, eller..? Og sikker på det ikke er PSU? Folk som har klaga på pipelyder fra PSU før.. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Sikker på at det ikke er vifta... Sikker på at det ikke er PSU... Holdt høre helt inntil skjermkortet og da hørte jeg at det kom fra "under pansere" ... Whattodo? Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hadde samme problem da jeg monterte ny pc til en kompis. Jeg er ikke sikker på om du har samme problem, men har du skjekket om skjermkortet får den strømmen det skal ha? Det kan være at du har glemt å koble til den ekstra strømkabelen som skal inn i skjermkortet. håper det hjelper Endret 2. mars 2008 av the_masked_cow Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Det tenkte jeg og, men funka ikke :'( Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det tenkte jeg og, men funka ikke :'( Ta kontakt med EVGAs kundestøtte da..? (: Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kan det være for svak strømforsyning? hva med å legge ut pckomponentene dine her? Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Noen skjermkort i 8800-serien lager en "elektrisk" pipelyd eller høyfrekvent summing. Det er som regel ikke noe skummelt/ødeleggende/farlig, men kan være irriterende. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Prøv å forklar pipelyden. Er den høy? Svak? Er det slik pipelyd TV'er gir fra seg? En slik svaaak mosquito lyd? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 husker jeg haded en skjerm som lagde sånn lyd.. plutselig en dag sa den POFF, så smellte noen kondensatorer Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 husker jeg haded en skjerm som lagde sånn lyd..plutselig en dag sa den POFF, så smellte noen kondensatorer ikke skrem meg :-/ Sånn høyfrekvent IRRITERENDE lyd, som er beskrevet 3-4poster over her.. Har 700Watt... Så tviler på at det er feilen..? Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 *bump* Any ideas anyone? Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det er vel sannsynligvis noen elektroniske komponenter som vibrerer høyfrekvent. mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 ok, så jeg kan bare slenge det inn i kabinettet uten å tenke på at det kan være noen ting som blir ødelagt over lengre tid? Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 ok, så jeg kan bare slenge det inn i kabinettet uten å tenke på at det kan være noen ting som blir ødelagt over lengre tid? Gjør det. Hvis det skjer noe med kortet er det uansett garanti (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå