Rizzla Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei, jeg trenger hjelp til kjøp av minnepinne som jeg skal bruke på laptop som readyboost, i vista. Minnepinne må være så fysisk liten at det er umulig å ødelegge denn (knekke). Bør også være på minimum 2gig. Kjapp minnepinne er også et kriterie. Pris ingen hindring. Noen alternativ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Minste jeg har funnet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334164 Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) takk, men denne var i det tregeste laget... noen andre tips? Er det noen som har denne? Går denne an å legge denne i 90˚, om så vil denne passe bra tenker jeg.. Endret 29. februar 2008 av Rizzla Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ser ikke ut som om du kan knekke den 90 grader gitt.... hengselet du ser er nok bare for lokket. men ganske stilig likevel siden du kan putte den i minnekortleser Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 hmm, oki.. Noen som vet om readyboost funker med minnekort også? eller må det være minnepinne (usb faktor)? Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er ikke helt sikker på hva readyboost er, men asus eee som ikke er veldig avansert greier fint å boote fra minnekort hvertfall Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 ReadyBoost er en funksjon i Vista som gjør at ofte brukte programmer starter raskere... Vista "lærer" seg ditt brukermønster, og opplevelsen blir et kjappere OS. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Readyboost fungerer med minnekort, bruker dette selv på min Dell Inspiron 1720. Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 nice, da gjenstår det bare å finne denn kjappeste da... :S Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10535215;c:101150 Denne kjøpte jeg, kosta ikke veldig mye og har 19MB/s lese og 13MB/s skrive. når jeg kopiere filer fra maskinen min til det kortet tar det ca 20% lenger tid enn om jeg skulle ha kopiert til laptophardisken min istedet. godt fornøyd med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå