Linn123 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei! Jeg hadde fått noe virus pcen, da jeg skulle slette dette viste det seg at skjermkortet også hadde blitt slettet. Så nå er alt veldig stort og når jeg skal bla nedover på siden så går de i bølger. Jeg har lest litt at for å laste ned et nytt skjermkort må man vite hva slags man har, jeg aner ikke hvordan man finner ut dett, eller hvor jeg kan laste ned et nytt kort. så hvis noen kan hjelpe meg hadde det vært supert? Har forresten en tundra pc hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei!Jeg hadde fått noe virus pcen, da jeg skulle slette dette viste det seg at skjermkortet også hadde blitt slettet. Så nå er alt veldig stort og når jeg skal bla nedover på siden så går de i bølger. Jeg har lest litt at for å laste ned et nytt skjermkort må man vite hva slags man har, jeg aner ikke hvordan man finner ut dett, eller hvor jeg kan laste ned et nytt kort. så hvis noen kan hjelpe meg hadde det vært supert? Har forresten en tundra pc hvis det har noe å si. Du mener skjermkortdriver. Hva mer heter maskinen? Tundra, hva er modellbetegnelsen? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 jeg vill si at det nesten er umulig å "reparere" windows når den først har blitt infisert 1 gang. eneste fornuftige er å instalere windows på ny =) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Skjermkortet er en komponent inni datamaskinen (hardware). Det virker til at du trenger en driver (software/programvare) til ditt skjermkort, slik at operativsystemet ditt kan kommunisere med det korrekt ect.Kjente skjermkort utviklere er Nvidia, ATI og Matrox. For å finne akkurat passende driver, må vi vite hvilket operativsystem du kjører, og hvilket skjermkort du har.Dersom du skriver hvilken Tundra det er kan vi eventuellt google opp informasjon om hvilket skjermkort det er. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Innlegg som kun kommenterer misforståelser, samt forsøker å gjøre narr av andre brukere er slettet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå